Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

ΑΠΟ ΚΕΡΙ Ή ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ

η καλλίτερή μου φίλη
Ήρθε έντρομος ένας φίλος πρωτοχρονικάτικα στο σπίτι και μου λέει χώρισα! Ε, και, απαντώ εγώ ο μαιτρ του είδους. Τι ε και ρε σκληρόπετσε χώρισα μου λέει.. Πάρτο αλλιώς λοιπόν επιμένω εγώ. Δηλαδή απορεί με το στόμα σε σχήμα όμικρον σα μαλάκας. Εσύ δεν είσαι ο φιλελές που επιμένεις πως η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες; Ναι μου λέει στο ίδιο ύφος. Ωραία κι ο χωρισμός το ίδιο.. Κι επειδή με χασκοκοιτούσε ακόμη του εξηγώ. Πρώτον θα προκληθούν νέες θέσεις εργασίας.. Μα τι λες μου κάνει. Ναι βρε μαλάκα.. Για σκέψου πόσα θηλυκά βιογραφικά θα σου έρθουν για να παρηγορηθείς αλλά και κάτι ακόμη.. Έχει κι άλλο, επιμένει να ρωτά. Ναι. Το κύριο. Ο χωρισμός είναι το θερμόμετρο της σχέσης. Ελαττώνει τα μέτρια πάθη και δυναμώνει τα μεγάλα όπως ο άνεμος σβήνει τα κεριά αλλά φουντώνει τις φωτιές! Ω τιτανοτεράστιε μου είπε κι έφυγε τρέχοντας.. Αλλά δεν ξέρω γιατί. Για να δηλώσει ερωτικός επενδυτής που ανοίγει νέες θέσεις εργασίας ή για να δει αν η φλόγα ήταν από κερί και όχι από φωτιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: