Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλο το προσωπικό -νοσηλευτικό και ιατρικό- της αιματολογικής κλινικής του νοσοκομείου Γεννηματά..
Ο αλτρουϊσμός τους είναι παραδειγματικός.
Ο επαγγελματισμός τους μοναδικός.
Η αλληλεγγύη τους υψιπετής.
Στοιχεία τα οποία δεν υψώνουν απλώς το δημόσιο νοσοκομείο στη κορυφή της περίθαλψης αλλά διαψεύδουν όλα όσα καρακόλια –πολιτικά ή μιντιακά- της εμπορευματοποιημένης υγείας τη θέλουν εκποιημένη στους κλινικάρχες.
Η επιλογή του δημοσίου σε όποιες κοινωνικές παροχές αυτό εμπλεκόταν ήταν για μένα μεταξύ των βασικών αρχών μου και παρά τις όποιες δυσλειτουργίες του ποτέ δεν είχα αποκαρδιωθεί. Επειδή οι ένοχοι ήταν οι επί της κεφαλής τους αφού το δημόσιο δεν ανήκε στον λαό, αλλά στους καθ' ομολογία των πολιτικών διαχειριστών του, "νταβατζήδες" του.
Έτσι και τώρα που διάβασα σε ένα μονόστηλο στον τύπο να εκτίθεται καλοπροαίρετα θέλω να πιστεύω η επικινδυνότητα της κατάστασής μου αν και προσπάθησα να τη διαφυλάξω μακριά από τα γνωστά αδιάκριτα σχόλια. Κι αφού έτσι ήρθαν τα πράγματα και αποκλειστικά για εκείνους που με αγαπούν, να τους ενημερώσω ως προς τα εξής:
Κατατέθηκε προ τριών μηνών και σε τυχαίες εξετάσεις από τα εξειδικευμένα εργαστήρια του ασφαλιστικού μου φορέα –του ΕΔΟΕΑΠ που ακόμη υπήρχε- η υποψία ενός εξαιρετικά επικίνδυνου καρκίνου. Πολλαπλούν μυέλωμα ονομάζεται και αφορά την παραγωγή αίματος. Προχώρησα σε μια εξονυχιστική έρευνα που περιελάμβανε ότι εμπεριείχε η σύγχρονη τεχνολογία της ιατρικής για να εντοπιστεί η ύπαρξή του οπουδήποτε στο σώμα μου, αλλά όλα τα αποτελέσματα με εμφάνιζαν απολύτως υγιή.
Όλα εκτός ενός.
Του αίματος.
Τελικά διαγνώστηκε με τη βεβαιότητα της υπογραφής του Δημόκριτου πως τούτος ο καρκίνος ξύπνησε ενώ βρισκόταν εν υπνώσει.. Ήταν σαν να τράβηξα τον πρώτο αριθμό ενός λαχείου. Ένας στους τετρακόσιες χιλιάδες προσβάλλεται κάθε χρόνο από την συγκεκριμένη ασθένεια. Αδιόρθωτος λαός.. Πρόκειται για τη γνωστή αγωνία του έλληνα πάση θυσία να διακριθεί.. Πως λέμε πάση θυσία στο ευρώ; Κάτι τέτοιο φανταστείτε..
Επί του πρακτέου.
Δεν ξέρω τι θα συμβεί και ούτε θα καταφύγω στις ευρέως διαδομένες μπούρδες του όποιος παλεύει τον νικά.. Μια βόλτα στα νεκροταφεία θα σας πείσει περί του αντιθέτου για τους παλαιστές. Περιορίζομαι απλώς στην περιπαικτική άποψη της ομάδας του διευθυντή του αιματολογικού του Γεννηματά και θεράποντος ιατρού μου κ. Αναγνωστόπουλου πως τους δημοκράτες δημοσιογράφους δεν τους αφήνουμε να πεθάνουν, γιατί βεβαίως με βολεύει όχι μόνο προσωπικά αλλά και πολιτικά.
Κατά συνέπεια επειδή τους αναγνώστες μου αυτό τους αφορά.
Πλην των ημερών των χημειοθεραπειών – η πρώτη ήταν σήμερα και είναι οκτώ στο σύνολό τους- και μέχρι τον Μάη που θα ολοκληρωθεί ο κύκλος τους, ο ιστότοπος θα λειτουργεί κανονικά. Κι όταν εγώ λέω κανονικά δεν εννοώ την κανονικότητα του τριδύμου Σαμαρά , Βενιζέλου , Τσίπρα κατά τη διάρκεια της οποίας μόνος κανόνας του κανονικού ήταν η εκτροπή από τον κανόνα του, αλλά κανονικά όπως ορίζεται διαχρονικά ο όρος από τον λαό.. Τελεία και παύλα.
6 σχόλια:
α, ρε ευγενιάκο σε φάγανε κι εσένα..
αντήνωρ
Θα έρθει η ώρα που θα πληρώσουν.. σε φίλο μου με κόκκινα δάνεια έπαιρναν τηλέφωνο τα κοράκια να ρυθμίσει τα δάνειά του ενω΄του είχαν κόψει κοντά το σαράντα τοις εκατο της σύνταξής του και είχε ευγένιε την ατυχία κι αυτός σεένα πολλα΄πλούν μυέλωμα..Τους γαμωσταύρισε τους είπε ότι ανακεφαλαιώθηκαν χάρη στα λεφτά και τα δικά του και πως έχει έτσι πληρώσει αλλά αυτοί χαμπάρι δεν έπαιρναν.. ζητούσαν από έναν ετοιμοθάνατο να ρυθμίσει τα δάνειά του για να τα πουλήσουν στα κοράκια.. αν δεν τους σπρώξουμε στο γκρεμό μόνοι τους δεν θα πέσουν.. αυτό και τίποτα άλλο..
απόστολος δαμίγος
Τα καλλίτερα των καλλιτέρων εύχομαι Ευγένιε σα φίλος και συνάδελφος.. Έχεις τσαγανό και το ξέρουμε όλοι μας.. θα το ξεπεράσεις και αυτό..
Ηλίας Ευαγγελίδης
α, ρε αγόρι μου εσένα μόνο σε φοβήθηκαν...
ελεάνα
να σου πω άσε την κλάψα και στρώσου στη δουλειά γιατί λιποταξία με φερετζέ εν καιρώ πολέμου μου θυμίζει αυτό...
ο άσπονδος εχθρός σου.. (ξέρεις εσύ ποιος χεχεχεχεχε)
Ρε άσπονδε συκοφάντη,,, εγώ δηλαδή τι είπα τονίζοντας πως ο ιστότοπος θα λειτουργεί κανονικά; Φυγοδίκησα; Φερετζέ να βάλεις εσύ που κρύβεσαι πίσω από τα ανώνυμα άρθρα γιατί τρέμεις τη χλιδή σου πανάθεμά σε.. Δεν θα έρθεις κατά Χαλάνδρι μεριά; Φόρεσε όχι φερετζέ αλλά πανοπλία αδιόρθωτο πειραχτήρι...
Δημοσίευση σχολίου