Διαβεβαιώνουν την ολιγαρχία των παρασιτικών offshores πως τα μέτρα θα ψηφιστούν για το συμφέρον τους.. Που είναι ο λαός ; Στην αποχαύνωση του survivor...
Διαβεβαιώσεις ότι η ΝΔ θα εφαρμόσει ως κυβέρνηση ό,τι - πιθανά - καταψηφίσει σήμερα ως αξιωματική αντιπολίτευση, δίνουν στελέχη του κόμματος. Ενδεικτικά, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Αδ. Γεωργιάδης, μιλώντας χτες στην ΕΡΤ, χαρακτήρισε «αυτονόητο» ότι «η σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση θα πρέπει να σεβαστεί τη συμφωνία, διότι τα μέτρα θα είναι και μετά τη θητεία της παρούσης κυβερνήσεως». «Πάντα λέμε ότι οι υπογραφές που βάζει μια ελληνική κυβέρνηση δεσμεύουν την ελληνική Δημοκρατία και άρα η όποια επόμενη κυβέρνηση πρέπει να τις λαμβάνει υπόψη. Να μην ανησυχούν οι κ. Σαπέν και Σόιμπλε για τη συνέχεια του κράτους», ανέφερε.
Στο μεταξύ, οι διαβεβαιώσεις και οι εγγυήσεις των αστικών κομμάτων προς το μεγάλο κεφάλαιο δεν περιορίζονται μόνο στο ζήτημα της «αξιολόγησης» και των αντιλαϊκών μέτρων που πρέπει να παρθούν, αλλά και σε άλλα μέτωπα. Ετσι, στη συνάντηση που είχε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυρ. Μητσοτάκης, με την Βρετανίδα πρέσβη Kate Smith, συζητήθηκε η αναμενόμενη ενεργοποίηση της διαδικασίας εξόδου της Βρετανίας από την ΕΕ και η διαμόρφωση των σχέσεων ΕΕ - Βρετανίας στη μετά Brexit εποχή, όπου ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επανέλαβε την «πάγια και αταλάντευτη θέση της ΝΔ υπέρ της παραμονής της Ελλάδας στην πρωτοκαθεδρία του εγχειρήματος της ευρωπαϊκής ενοποίησης». Παράλληλα, εξετάστηκαν και οι από τούδε και πέρα προοπτικές των ελληνοβρετανικών σχέσεων.
Αργότερα το απόγευμα, ο Κυρ. Μητσοτάκης μίλησε στην ετήσια εκδήλωση του Ελληνοϊσραηλινού Επιμελητηρίου, βάζοντας κι αυτός πλάτη στην προσπάθεια της ντόπιας αστικής τάξης για γεωστρατηγική της ισχυροποίηση στη λεκάνη της Ανατολικής Μεσογείου, μέσω οικοδόμησης αξόνων με άλλα κεφάλαια της περιοχής, της προσπάθειας για ενίσχυση των διμερών μπίζνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου