
Δύο πολιτικοί αριθμητές σε κοινό παρανομαστή.. Τις αλλεπάλληλες και αιματηρά θεσμικές επιθέσεις κατά του λαού.. Οι κάστες της ντροπής
Επίμονες διαβεβαιώσεις και εγγυήσεις στο εγχώριο
κεφάλαιο ότι κυβέρνηση και ΝΔ θα κάνουν ό,τι περνάει απ' το χέρι τους
για να υλοποιηθεί αλλά και να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια η αντιλαϊκή
πολιτική, δίνουν κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ αλλά και ΝΔ, με αφορμή τη
διαπραγμάτευση που βρίσκεται σε εξέλιξη για το κλείσιμο της δεύτερης
«αξιολόγησης».
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ διαβεβαιώνει ότι «παλεύει για το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης», που θα φέρει νέο πακέτο αντιλαϊκών μέτρων με αιχμή τα Εργασιακά, το Ασφαλιστικό, τον τομέα της Ενέργειας. Η ΝΔ - ανεξάρτητα από τα φραστικά παιχνίδια περί μη ψήφισης αυτών των μέτρων - λέει ξεκάθαρα ότι «το κράτος έχει συνέχεια», δηλαδή, εάν αναλάβει την αστική διακυβέρνηση, θα εφαρμόσει τα μέτρα. Κοινός παρονομαστής και για τους δύο, αλλά και για άλλα αστικά κόμματα που περιμένουν για να συνεισφέρουν στο αντιλαϊκό έργο, η στρατηγική σύμπλευση στην εξυπηρέτηση των αναγκών του μεγάλου κεφαλαίου για ανάκαμψη των κερδών του.
Αλλωστε, το ζήτημα της συναίνεσης, προκειμένου να κλείσουν τα μέτωπα της διαπραγμάτευσης σε βάρος των εργατικών - λαϊκών συμφερόντων, συντηρείται σκόπιμα και από τις δύο πλευρές, καλλιεργώντας κλίμα αναγκαιότητας ενός τέτοιου ενδεχόμενου για το «καλό της χώρας», που όμως καταλήγει σε έναν ωμό εκβιασμό του λαού.
Πιο συγκεκριμένα, χτες, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δ. Τζανακόπουλος, ανέφερε: «Στόχος είναι να γεφυρωθούν οι διαφορές με τη λήψη αποφάσεων, ώστε στη συνέχεια τα τεχνικά κλιμάκια να δουλέψουν εντός ενός σαφώς καθορισμένου πλαισίου και με ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Ευελπιστούμε ότι αυτή η πρωτοβουλία της ελληνικής κυβέρνησης, της οποίας η βούληση και η προσήλωση στην επίτευξη συμφωνίας αναγνωρίστηκε με σαφήνεια στη συνεδρίαση των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης τη Δευτέρα, θα επιταχύνει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και θα τερματίσει την πρακτική της άσκοπης κωλυσιεργίας», πρόσθεσε. Αφού εξήγησε ότι στόχος είναι αρχές Απρίλη, πριν την Εαρινή Σύνοδο του ΔΝΤ, να υπάρξει μια συνολική συμφωνία, επανέλαβε ότι «η ευθύνη για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν ανήκει μόνο στην ελληνική κυβέρνηση, που κάνει ό,τι είναι δυνατόν για την επίτευξη μιας βιώσιμης συνολικής συμφωνίας, αλλά και στους δανειστές...».
Μάλιστα, στη βάση αυτής της «απολογίας», κατηγόρησε τη ΝΔ ότι «αντί να στηρίζει τη μεγάλη διαπραγματευτική προσπάθεια για την έξοδο από την κρίση, επιλέγει να επιρρίπτει την αποκλειστική ευθύνη για τις καθυστερήσεις στην ελληνική κυβέρνηση, υπονομεύοντας έτσι την πορεία της διαπραγμάτευσης». Σε ό,τι αφορά τη συζήτηση για το ενδεχόμενο να ζητηθεί απ' τη ΝΔ να αποδεχτεί τη συμφωνία, ο Δ. Τζανακόπουλος δήλωσε ότι η κυβέρνηση διαθέτει την από το Σύνταγμα απαιτούμενη πλειοψηφία για την ολοκλήρωση της «αξιολόγησης» και πως αν το ΔΝΤ ή οποιοσδήποτε άλλος θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξει πολιτική δέσμευση της αντιπολίτευσης, «δεν έχει παρά να το πει ευθέως», αν και «το τι θα ζητήσει το ΔΝΤ από τη ΝΔ είναι ζήτημα του ΔΝΤ και της ΝΔ και δεν έχει απολύτως καμία νομική συνέπεια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου