Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Η ΟΝΝΕΔ ΔΙΩΚΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΣΕΞΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟ!!


 Η ΟΝΝΕΔ ΔΙΩΚΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΣΕΞΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟ!!


Εντάξει τώρα τα είδα όλα !! Έκλεισα σαν άντρας σα δημοσιογράφος σαν άνθρωπος.. Αποφάσισε η αστυνομία ηθών της ΟΝΝΕΔ να οδηγήσει στο πειθαρχικό και τελικά να κάνει αποδεκτή την παραίτηση του διευθυντή Οργάνωσης Νέων ΝΔ Θεσσαλονίκης, μετά τον σάλο που προκάλεσε η χυδαία επίθεσή του στη Σία Αναγνωστοπούλου.
Στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο Εμμανουήλ Κούλας είχε γράψει ότι «Η Αναγνωστοπούλου πιο εύκολα θα περνούσε για τσατσά παρά για «πουτάνα» του Νότου», σχολιάζοντας την απάντηση που είχε δώσει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας στον Ντάισελμπλουμ. Και καλά ως εδώ έβγαλε ο άνθρωπος όχι τον σεξισμό του - σεξισμός και τσατσά δεν πάνε αντάμα- αλλά το προσωπικό του μίσος για τη συγκεκριμένη κυρία κι ας αφήσουμε τις περί σεξισμού μαλακίες. Το πρόβλημα εστιάζεται πως ο τύπος αυτός έχει πει και άλλα πολλά τα οποία πέρασαν ως ψίθυροι από το μπουρδέλο κόμμα των αρίστων. Είχε επί παραδείγματι στηρίξει εγγράφως και δημοσίως τον ναζισμό της Χρυσής Αυγής επικαλούμενος μια αμφισβητούμενη ρήση του Βολταίρου. (αδελφάκια δίδυμα είναι γιατί να τους ενοχλήσουν; ) Και αυτά και άλλα πολλά κατά τα οποία εξίσωνε τα μέλη δράστες της δολοφονικής συμμορίας, με το θύμα τον Παύλο Φύσσα δηλώνοντας πως πρόκειται για ξεκαθάρισμα λογαριασμών!!Πόσο φασιστική είναι έτσι μια οργάνωση που διώκει τους φασίστες της για σεξισμό και όχι για φασισμό;



Δεν υπάρχουν σχόλια: