Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ

Ποιοι σταθμοί του μετρό θα είναι ανοιχτοί τη νύχτα για τους άστεγους λόγω της κακοκαιρίας - Media

 Αντί σπιτικής θαλπωρής η κυβέρνηση ανοίγει σταθμούς του μετρό για τους αστέγους.. Έλεος.. Πιο αριστερά πεθαίνετε..



Ανοιχτοί θα παραμείνουν κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι και την ερχόμενη Παρασκευή 13 Ιανουαρίου οι σταθμοί του μετρό, Ομόμοια, Μοναστηράκι, Μεταξουργείο, ενόψει των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζης, αποφάσισε να δώσει και νέα παράταση τεσσάρων ημερών στο άνοιγμα σταθμών του μετρό κατά τη διάρκεια της νύχτας λόγω «της επιτακτικής αναγκαιότητας για ασφαλή υποδοχή και φιλοξενία των ευάλωτων συμπολιτών μας ενόψει των δυσμενών καιρικών συνθηκών».

Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν θα εκτιμηθεί και εάν χρειαστεί θα υπάρξει εκ νέου παράταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: