Χαράτσια και στις ηλεκτρονικές αποδείξεις από τις οποίες η πολιτική αλητεία εξαιρεί τα ενοίκια οι οργανισμοί τηλεπικοιωνιών ενέργειας και ύδρευσης!!
Σώστε τουλάχιστον τους σπιτονοικοκύρηδές σας αλλά και τους εαυτούς σας! Διαπραγματευτείτε μαύρο ενοίκιο και δηλώστε φιλοξενούμενοι
Τις επόμενες μέρες αναμένεται, δε, η διευκρινιστική υπουργική απόφαση σχετικά με τις δαπάνες λαϊκών νοικοκυριών που θα εξαιρούνται από το νέο σύστημα της συλλογής των ηλεκτρονικών αποδείξεων. Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, στις δαπάνες που θα εξαιρούνται περιλαμβάνονται ενδεικτικά τα ενοίκια και οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ, καθώς και οι λογαριασμοί σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Υπενθυμίζεται, με βάση τον πρόσφατο νόμο, από φέτος οι μισθωτοί και συνταξιούχοι υποχρεώνονται να δαπανήσουν ένα ελάχιστο μέρος του εισοδήματός τους με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή άλλο μέσο τραπεζικής πληρωμής. Ειδικότερα, για ετήσιο εισόδημα μέχρι 10.000 ευρώ, απαιτείται η προσκόμιση ηλεκτρονικών αποδείξεων στο 10% του εισοδήματος, για ποσά από 10.000 μέχρι 30.000 στο 15% κ.ο.κ.
Ταυτόχρονα, οι μισθωτοί και συνταξιούχοι που δεν δαπανούν το ελάχιστο απαιτούμενο όριο εισοδήματος με τραπεζικό μέσο πληρωμής θα χρεώνονται με πρόσθετο χαράτσι 22% επί του ποσού που υπολείπεται, ανάλογα με το κλιμάκιο εισοδήματος. Για παράδειγμα, σε εισόδημα 10.000 ευρώ οι απαιτούμενες ηλεκτρονικές αποδείξεις (10%) φτάνουν στα 1.000 ευρώ. Ετσι, στην περίπτωση μισθωτού που θα συγκεντρώσει 800 ευρώ, η «απόκλιση» ύψους 200 ευρώ τιμωρείται με πρόστιμο 22%, δηλαδή με 44 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου