
Απορία : Σε περίπτωση μιας πολεμικής εμπλοκής ΝΑΤΟ - Ρωσίας θα πάνε τα ναυτάκια μας αδιάβαστα για τα συμφέροντα μιας κάστας ολιγαρχών; Λέω εγώ τώρα...
Σε ΝΑΤΟική θάλασσα μετατράπηκε το Αιγαίο μέσα στο 2016 με τις ευλογίες και ακέραιη την ευθύνη της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, και της εγχώριας αστικής τάξης γενικότερα, που αναζητώντας τη γεωστρατηγική της αναβάθμιση στην ευρύτερη ζώνη της Ανατολικής Μεσογείου, εμπλέκει το λαό σε επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς και ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς για τον έλεγχο πλουτοπαραγωγικών πηγών, ζωνών και διαύλων.
Σε αυτό το πλαίσιο, και σύμφωνα με στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί στα κεντρικά του ΝΑΤΟ στο Βέλγιο, από τις 11/2/2016, οπότε και κατόπιν επισήμου αιτήματος των κυβερνήσεων Γερμανίας, Ελλάδας και Τουρκίας για ανάπτυξη στο Αιγαίο της ΝΑΤΟικής αρμάδας SNMG2 επισήμως με πρόσχημα τον έλεγχο των προσφυγικών ροών - και στην πράξη ελέγχοντας τον πλου ρωσικών πολεμικών πλοίων προς Συρία - μέχρι και τα τέλη Οκτώβρη, οπότε συγκεντρώθηκαν τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, 31 πλοία από 8 διαφορετικά κράτη - μέλη μπήκαν στη σύνθεση της αρμάδας γράφοντας 10.000 ώρες περιπολίας.
Τη μερίδα του λέοντος, στη σύνθεση της αρμάδας, διεκδικούν δικαιωματικά οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις, καθώς συνεισέφεραν στη σύνθεσή της τα περισσότερα πλοία σε έμπρακτη απόδειξη της πρεμούρας της ντόπιας αστικής τάξης να βάλει πλάτη στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς.
Την ίδια ώρα, μια σειρά άλλα πλοία, αυτά του αμερικανικού 6ου Στόλου που περιπολεί σε Ευρώπη και Αφρική, αναπτύχθηκαν, με τις ευλογίες της ελληνικής κυβέρνησης, στις ελληνικές θάλασσες, με αποκορύφωμα τον ελλιμενισμό από 21 έως 25/6/2016 στη Σούδα του αμερικανικού αεροπλανοφόρου «USS Harry S. Truman», το πρώτο αεροπλανοφόρο που ελλιμενίστηκε στη βάση μετά από 5 χρόνια. Οπως μάλιστα διαχέουν οι Αμερικανοί, «το Τμήμα Αεροπορικών Επιχειρήσεων της Βάσης παρείχε εξαιρετική υποστήριξη τόσο στο USS Harry S. Truman, όσο και στο αεροπλανοφόρο USS Eisenhower (σ.σ. ήταν εν όρμω)».
Ολα αυτά θα έχουν και συνέχεια. Η συνέχιση της παρουσίας της SNMG2 στο Αιγαίο έχει περιληφθεί, εξάλλου, από τον γγ του ΝΑΤΟ, Γ. Στόλτενμπεργκ, στην ημερήσια διάταξη υπουργικής συνόδου της λυκοσυμμαχίας το Φλεβάρη. Η, δε, ελληνική κυβέρνηση έχει διαμηνύσει στους αρμόδιους παράγοντες ότι επιθυμεί την παραμονή της SNMG2 και υπάρχουν ενδείξεις ότι θα ...εισακουστεί. Χώρια τις συνεχείς υπηρεσίες που παράσχει μέσω Σούδας, και άλλων λιμένων και βάσεων, σε πλοία του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ, κάνοντας το Αιγαίο πεδίο διεκπεραίωσης των βρώμικων αποστολών των ιμπεριαλιστών.
- Σε μια τελευταία εξέλιξη, αλλαγή ηγεσίας είχαμε στη διοίκηση της SNMG2, καθώς καθήκοντα διοικητή ανέλαβε ο Γερμανός υποναύαρχος Axel Deertz.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου