Τα ευχαριστήρια της μαμάς Αντετοκούμπο προς τους Έλληνες εκπαιδευτικούς για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών της..
Ευχαριστούν αυτοί που υιοθέτησαν την Ελλάδα ως πατρίδα τους για να βρίζουν τους δημοσίους υπαλλήλους τα ούγκανα της ακροδεξιάς..
Οι τέσσερις γιοι της οικογένειας Αντετοκούνμπο είναι άριστοι χαρακτήρες με τη μητέρα, Βερόνικα Αντετοκούνμπο, να ευχαριστεί τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν στη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών της.
Μέσω του λογαριασμού της στο facebook η μητέρα των Γιάννη και Θανάση γύρισε εφτά χρόνια πίσω και θυμήθηκε τα διπλώματα που είχαν απονεμηθεί στους δύο γιους της για τη συμμετοχή τους σε αγώνες καλαθοσφαίρισης.
Η ίδια μάλιστα σχολίασε: “Θέλουμε να ευχαριστήσουμε και να συγχαρούμε όλους τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τα παιδιά μας κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης τους στην Ελλάδα!! Για ακόμα μία φορά Ευχαριστούμε!!!”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου