Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Η ΕΛΛΑΔΑ.. ΣΤΗ ΧΙΛΗ !!!

Αν δεν εμπορευόμασταν την ιστορία μας δεν θα είχαμε να πουλήσουμε τίποτα..

Σε ένα μικρό μουσείο του Ελληνικού αρχαίου πολιτισμού έχει μετατραπεί ένας σταθμός του Μετρό στο Σαντιάγκο της Χιλής.

 Σε αυτό εκτίθενται αντίγραφα της υψιπετούς αρχαίας τέχνης και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του υπουργείου πολιτισμού και της κυβέρνησης της Χιλής. 

Στον  σταθμό που ονομάστηκε ελλάδα οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με αγάλματα προτομές αγγεία μάσκες και γλυπτές παραστάσεις γνωστές σε εμάς αλλά άγνωστες στους Χιλιανούς.


 Από τον συγκεκριμένο σταθμό διέρχονται καθημερινά περισσότερα από 25000 άτομα που μπορούν να θαυμάζουν αντίγραφα επεξεργασμένα από γύψο χαλκό και ασήμι που απεικονίζουν θέματα εμβληματικά όπως τη Δυτική ζωοφόρο του Παρθενώνα τα πρωτότυπα των οποίων βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο και αλλού..






 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: