Κροκοδείλια δάκρια της Daily Mail για τον θάνατο των κροκοδείλων και άλλων άγριων ζώων
Όπως και να έχει λύπη προκαλούν οι εικόνες των νεκρών ζώων που φέρεται να είναι το αποτέλεσμα των ενεργειών του
ζωολογικού κήπου της πόλης Χαν Γιουνίς οι κάτοχοι του οποίου εξ' αιτίας των βομβαρδισμών το εγκατέλειψαν με συνέπεια να καταδικάσουν σε αργό και
βασανιστικό θάνατο δεκάδες ζώα στη Λωρίδα της Γάζας.

Ο συγκεκριμένος ζωολογικός κήπος, όπως αναφέρει η Daily Mail, εδρεύει στο South Forest Park από το 2007 υπό την ευθύνη του ιδιοκτήτη του, Μοχάμετ Αουάιντα και συνήθιζε να φιλοξενεί πολλά και σπάνια είδη ζώων. Όλα αυτά μέχρι να ξεσπάσει ο πόλεμος Παλαιστίνης και Ισραήλ, ο οποίος αποδείχτηκε μοιραίος για τα πλάσματα που ζούσαν στο συγκεκριμένο πάρκο.
Ο πόλεμος και οι συνεχείς επιθέσεις στη Λωρίδα της Γάζας οδήγησαν στην εγκατάλειψη των ζώων τα οποία έσβησαν μετά από μέρες πείνας και δίψας. Ο Αουάιντα έσπευσε να αρνηθεί τις κατηγορίες υποστηρίζοντας πως δεν ευθύνεται ο ίδιος γι’ αυτήν την καταστροφή, αλλά ο πόλεμος μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστινίων.
Τα περισσότερα ζώα βρέθηκαν νεκρά και σε προχωρημένη αποσύνθεση μέσα στα κλουβιά τους. Λιοντάρια, τίγρεις, σκαντζόχοιροι, μπαμπουίνοι, ελάφια, χελώνες, στρουθοκάμηλοι, κροκόδειλοι και μαϊμούδες έλιωναν για μέρες κάτω από τον ήλιο, με την αγριότητα να μη σταματά εδώ, καθώς ο Αουάιντα συνηθίζει να «μουμιοποιεί» τα ζώα που πεθαίνουν και να τα επιστρέφει στα κλουβιά τους για να τα βλέπει ο κόσμος.
Δυστυχώς, στη συγκεκριμένη περιοχή δεν υπάρχει ούτε μέριμνα, ούτε ενδιαφέρον για τα δικαιώματα των ζώων με αποτέλεσμα τέτοια περιστατικά να λαμβάνουν συχνά χώρα. Όπως και να έχει, οι φωτογραφίες είναι συγκλονιστικές και μόνο θυμό μπορούν να προκαλέσουν.
Ο συγκεκριμένος ζωολογικός κήπος, όπως αναφέρει η Daily Mail, εδρεύει στο South Forest Park από το 2007 υπό την ευθύνη του ιδιοκτήτη του, Μοχάμετ Αουάιντα και συνήθιζε να φιλοξενεί πολλά και σπάνια είδη ζώων. Όλα αυτά μέχρι να ξεσπάσει ο πόλεμος Παλαιστίνης και Ισραήλ, ο οποίος αποδείχτηκε μοιραίος για τα πλάσματα που ζούσαν στο συγκεκριμένο πάρκο.
Ο πόλεμος και οι συνεχείς επιθέσεις στη Λωρίδα της Γάζας οδήγησαν στην εγκατάλειψη των ζώων τα οποία έσβησαν μετά από μέρες πείνας και δίψας. Ο Αουάιντα έσπευσε να αρνηθεί τις κατηγορίες υποστηρίζοντας πως δεν ευθύνεται ο ίδιος γι’ αυτήν την καταστροφή, αλλά ο πόλεμος μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστινίων.
Τα περισσότερα ζώα βρέθηκαν νεκρά και σε προχωρημένη αποσύνθεση μέσα στα κλουβιά τους. Λιοντάρια, τίγρεις, σκαντζόχοιροι, μπαμπουίνοι, ελάφια, χελώνες, στρουθοκάμηλοι, κροκόδειλοι και μαϊμούδες έλιωναν για μέρες κάτω από τον ήλιο, με την αγριότητα να μη σταματά εδώ, καθώς ο Αουάιντα συνηθίζει να «μουμιοποιεί» τα ζώα που πεθαίνουν και να τα επιστρέφει στα κλουβιά τους για να τα βλέπει ο κόσμος.
Δυστυχώς, στη συγκεκριμένη περιοχή δεν υπάρχει ούτε μέριμνα, ούτε ενδιαφέρον για τα δικαιώματα των ζώων με αποτέλεσμα τέτοια περιστατικά να λαμβάνουν συχνά χώρα. Όπως και να έχει, οι φωτογραφίες είναι συγκλονιστικές και μόνο θυμό μπορούν να προκαλέσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου