Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Η ΚΑΤΑΣΤΡΕΜΜΕΝΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ 7,500 ΕΥΡΩ!!


Ευγένιος Ανδρικόπουλος




Επί τη ευκαιρία της αναφοράς του Δημήτρη Γρηγορόπουλου στον θεσμό της δικαιοσύνης να ενημερώσω πως δια της εφετειακής απόφασης που εκδόθηκε επί της γνωστής αγωγής μου κατά της Ford, απλώς επιβεβαιώνονται πανηγυρικά τα όσα ο Δημήτρης υποστηρίζει με την εξής δική μου επιπρόσθετη επισήμανση:



Η δικαιοσύνη είναι ένα άστρο τις συντεταγμένες του οποίου η ανθρωπότητα δεν θα εξακριβώσει ποτέ.



Η απόφαση σε τίτλο:



ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΑΚΟΤΕΧΝΗ ΑΓΩΓΗ!!



Το γεγονός:



ΑΥΤΌ ΠΩΛΗΘΗΚΕ ΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
Κατά την επιστροφή μου το πάσχα του 2005 από την Μεσσηνία με το καινουργές αυτοκίνητό μου επιβάτες την οικογένειά μου και ρυμουλκούμενο το σκάφος μου, σε μια κλειστή στροφή απομπλέκεται η ταχύτητα, με συμπαρασύρει το ρυμουλκούμενο σε μια οπισθοπορεία που είχε ως αποτέλεσμα να κρεμαστούμε ως στολίδι σε χριστουγεννιάτικο δένδρο σε γκρεμό ύψους τουλάχιστον 150 μέτρων. Πανικός! Ουρλιαχτά των παιδιών και της συζύγου. Σωθήκαμε ως εκ θαύματος ή καλλίτερα από το ότι το σκάφος κατά την αναδίπλωση σκάλωσε σε έναν βράχο.



Το αυτοκίνητο επέστρεψε συρόμενο (μ’ εμένα πλήρους ενοχών γιατί αισθανόμουν υπεύθυνος) και οι υπόλοιποι περιμαζεύτηκαν από συγγενείς και φίλους που ακολουθούσαν ή που ειδοποιήθηκαν κι έσπευσαν πανικόβλητοι να μας συνδράμουν.



Την επομένη το πρωί κι ενώ από την αφύπνισή και εντεύθεν εμφανίστηκαν οι πρώτες ενοχλητικές εμβοές επισκέπτομαι κοιμώμενος ακόμη ως προς τις ευθύνες το συνεργείο του επίσημου κατασκευαστή προκειμένου ν’ ακούσω το εξής ανατριχιαστικό: «Πέρασες τον Αχέροντα αλλά δεν είχες κόψει εισιτήριο» μου είπε ένας μηχανικός που απελύθη μετά και που τον αναφέρω ονομαστικά στις προτάσεις της αγωγής μου. «Ανταλλακτικό (επρόκειτο περί της μιας από τις τέσσερις βάσεις της μηχανής) εγώ δεν έχω» συμπλήρωσε «Θα σου βάλω ένα του εμπορίου αλλά θα σου πρότεινα να το ακινητοποιήσεις» είχε καταλήξει.. Πράγμα που έκανα στέλνοντας επι πλέον πέντε εξώδικα με την πλήρη σαφή και κατηγορηματική απαίτησή μου το όχημα να αντικατασταθεί .. (ακόμη δεν γνώριζα πως η προσβολή της υγείας μου ήταν μια κατάσταση μη αναστρέψιμη.. όπως επίσης δεν είχα επίσημη άποψη του ποιος ακριβώς ενοχοποιείτο για το ατυχές συμβάν)



Ξέρετε πως εξέλαβε την εικόνα αυτή η εισηγητής εφέτης  για να απαλλάξει την ΦΟΡΝΤ από τις εγκληματικές ευθύνες της; ΠΩΣ  ΕΙΧΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ !!!!!  (Με πολλά θαυμαστικά..)






Στην συνέχεια κι ενώ εγώ επισκέπτομαι αλλεπάλληλα τον έναν γιατρό μετά τον άλλο δεδομένου πως οι εμβοές εντείνονταν καθημερινά καταθέτω για να μην χαθούν οι προθεσμίες πράγματι μια κουτσή αγωγή που θα συμπληρωνόταν όμως απ’ όσα στοιχεία θα συγκέντρωνα μετά  και που θα αναφέρονταν στις προτάσεις γιατί τι νόημα έχουν αυτές δικονομικά αν δεν σου δίνουν το δικαίωμα να το πράξεις. Έτσι:



Ζητώ από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας μια πραγματογνωμοσύνη της κατάστασης του αυτοκινήτου για να πάρω την εξής επίσημη απάντηση που περιγράφεται με πέντε λέξεις στο συμπέρασμα ογδόντα σελίδων του πονήματός του:



ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΘΕΣΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ!!



Καταφεύγω αυτομάτως στην Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή οι τεχνικές υπηρεσίες της οποίας καλούν τους πραγματογνώμονες της Φορντ σε κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με τον πραγματογνώμονα του ΤΕΕ για να αποφασίσουν μετά ένα δεκαπενθήμερο και αφού απέρριψαν ως μη βάσιμες τις αιτιάσεις της Φορντ στην εξής ταπεινωτική για μια αυτοκινητοβιομηχανία φράση:



«ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝ»  

Παρά ταύτα επέβαλαν στην Φορντ το ευτελές γι αυτή πρόστιμο των 15000 ευρώ..



Το υπουργείο ωστόσο για να έχει δεμένο τον γάϊδαρό του προσέφυγε στο κορυφαίο ίδρυμα της χώρας, το Πολυτεχνείο συγκεκριμένα στο εργαστήριο οχημάτων του ιδρύματος για να έχει μια ακόμη γνωμοδότηση στα χέρια του ώστε η απόφαση της επιβολής του προστίμου κατά της εταιρίας να είναι ακαταμάχητη. Πήρε έτσι μια πραγματογνωμοσύνη καταπέλτη εναντίον της την οποία υπέγραψε ο Καθηγητής κ. Κωσταντίνος Σπέντζας.



«ΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΟΥΜΕΝΩΝ. ΒΑΡΕΙΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΩΛΗΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ»





Στο μεταξύ μερικές ημέρες μετά δικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα που είχα εναντίον της Φορντ καταθέσει και τα κερδίζω πανηγυρικά δίχως η τίμια πρόεδρος κ. Βουγιουκλάκη να έχει ακόμη στα χέρια της τις αποφάσεις του ΤΕΕ και των τεχνικών υπηρεσιών. Κατά το διάστημα που ακολούθησε ως την πρωτόδικη διαδικασία εγώ ξεκίνησα μια ανίχνευση επί των οχημάτων της Φορντ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για να βρω τι νομίζετε; Πως η εταιρία είχε βαρύτατο παρελθόν!!



Πρώτον είχε καταδικαστεί σε δισεκατομμύρια αποζημιώσεις επειδή αρνήθηκε να ανασχεδιάσει το περιβόητο Φορντ Πίντο το οποίο είχε προκαλέσει εκατοντάδες θανάτους αφού κατά τις συγκρούσεις αναφλεγόταν ακαριαία. Μάλιστα ο Κύπριος καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης κ. Έλληνας το είχε εντάξει ανάμεσα στα τέσσερα μεγαλύτερα εγκλήματα της μηχανικής παγκοσμίως.



Δεύτερον είχε τελεσιδίκως καταδικαστεί σε δεκάδες εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια επειδή ένα αντίστοιχο του δικού μου τετρακίνητο ανατρεπόταν κατά συρροή και εξακολούθηση προκαλώντας μια σειρά θανάτων οι περισσότεροι των οποίων στις Ηνωμένες Πολιτείες.  Γιατί; Επειδή επίσης αρνήθηκε να ανασχεδιάσει το μοντέλο δηλώνοντας με εσωτερικό έγγραφο στους μηχανικούς που διαμαρτυρήθηκαν πως θα της κόστιζε ακριβότερα ο ανασχεδιασμός από τις αποζημιώσεις!!!



Τρίτον ανακάλυψα με αποδεικτικά στοιχεία που προσκόμισα νομίμως στο δικαστήριο πως τα στοιχεία του δικού μου οχήματος παρέπεμπαν σε ένα ζόμπι και όχι σε ένα αυτοκίνητο με πιστοποιητικά. «Ήταν αγνώστου τύπου σώματος και γραμμής» μου δηλωνόταν ξεκάθαρα μέσα από τον ίδιο τον ιστότοπό τους. Φανερό πως εφοδιάστηκε με έγγραφα μαϊμού από εξωνημένους δημοσίους υπαλλήλους αλλά όσο μου απαντήσατε εσείς στις αλλεπάλληλες αναφορές μου στο υπουργείο Συγκοινωνιών άλλο τόσο μου απάντησε και αυτό το πολιτικό σούργελο ο Χατζηδάκης.



ΜΕ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ : ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ..



Πρέπει εδώ να επισημάνουμε γιατί νομίζουν ορισμένοι πως κοιμόμαστε άπαντες τον ύπνο του δικαίου πως ο εις εκ των δύο αντιδίκων μου ήταν ο Βασιλάκης επίσημος πωλητής των προϊόντων Φορντ (ΒΕΛΜΑΡ) και εκλεκτός του Μητσοτάκη όπως και ο Χατζηδάκης επίσημος πωλητής των πολιτικών προϊόντων Μητσοτάκη.. Η Αγία Τριάς.. Καταλαβαίνετε τι υπαινίσσομαι..



Μ’ αυτά και μ’ αυτά φθάνουμε στο πρώτο ακροατήριο τον Φλεβάρη του 2007 αν θυμάμαι καλά όπου εισηγητής ήταν κάποιος Μανώλης Μανώλης. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την Φορντ να εμφανίζει αιφνιδίως έναν επίκουρο από το Πανεπιστήμιο Πατρών ο οποίος κόντρα ακόμη και στο Πολυτεχνείο εκθείαζε γενικώς και αορίστως την εταιρία.. (μισθοφόροι υπάρχουν παντού..) Παρά τις καθησυχαστικές υποδείξεις του δικηγόρου μου πως η κατάθεσή του ήταν μια σειρά γενικόλογων ανοησιών  εγώ εντός του οκταημέρου που μου έδινε η δικονομία το περιθώριο να καταθέσω προσθήκη αντίκρουση τον έψαξα. Και τι βρήκα;



Πως ο εξήντατριών ετών τύπος είχε κοπεί δις από το να μετεξελιχθεί από επίκουρος σε αναπληρωτή ( μην σας πω και τι άλλο μου είπαν στην Πάτρα δεν είναι ανακοινώσιμο) και κυρίως πως ποτέ και σε κανένα θεσμικό επίπεδο δεν είχε αποφανθεί το Πανεπιστήμιο Πατρών επί της αρτιότητας του οχήματός μου και ότι αυτός παραπλανούσε με την σφραγίδα του πανεπιστημίου! Κάτι που ο πρύτανης κ. Κουμπιάς μου παραχώρησε εγγράφως και προσκόμισα εγκαίρως και νομίμως. Δηλαδή:



ΑΠΑΤΗ ΕΠΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩ!!!



Ενδιαμέσως και ώσπου να εκδοθεί η απόφαση εγώ επισκέπτομαι το άπαν σύμπαν των γιατρών της Ευρώπης ώσπου ένας Έλληνας δόκτορας και αποδεκτός σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με απάλλαξε του μαρτυρίου μου λέγοντάς μου ευθέως και κατάμουτρα πως η κατάστασή μου με τα χρόνια θα βαίνει επιδεινούμενη.



ΓΙΑΤΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..



Οι μήνες περνούσαν κι απόφαση δεν εκδιδόταν.. Κόντευαν δύο χρόνια ώσπου η υπομονή μου εξαντλήθηκε και αποτάνθηκα σε έναν από τους εντιμότερους δικαστές τον Γιάννη Παπανικολάου τότε γενικό επιθεωρητή τους. «Ευγένιε μου είπε σε εκτιμώ αυτά δεν λύνονται σε προσωπικό επίπεδο θα μου κάνεις αναφορά.» Κάτι που δεν ήθελα γιατί δεν ήξερα τι διάβολο μπορεί να είχε συμβεί στον δικαστή. Παρά ταύτα την έκανα.. Μετά από δεκαπέντε ημέρες κι ενώ ο δικαστής είχε ακαριαία (δυσμενώς υποθέτω) μετατεθεί στο Αγρίνιο έμαθα πως όσα είχε επικαλεστεί ήταν τόσο γελοία ώστε όφειλα να μπω σε σκέψεις πως κάτι άλλο κρυβόταν στο παρασκήνιο. Κάτι που ίσως να εξανάγκαζε τον δικαστή σε συνειδησιακή υπέρβαση και ο πλέον εύσχημος τρόπος να την αποφύγει ήταν να μην εκδώσει απόφαση. Πραγματικά δεν ξέρω..



ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΖΗΤΗΣΗ



Σε αυτές τις περιπτώσεις όταν δηλαδή απόφαση δεν εκδίδεται η υπόθεση ανασυζητείται υπό άλλη σύνθεση η οποία δικάζει όχι πλέον επί του ακροατηρίου αλλά με τα έγγραφα. Μετά έξη μήνες από την ανασυζήτηση εκδίδεται μια απόφαση όπου τόσο ο επίσημος πωλητής η ΒΕΛΜΑΡ, όσο και η Θυγατρική της Φορντ Μότορ Κόμπανι στην Ελλάδα, η Φορντ Μότορ Ελλάς, ουδεμία ευθύνη φέρουν επί του γεγονότος και ότι εγώ, το ΤΕΕ, η ΓΓ Προστασίας Καταναλωτή, το Πολυτεχνείο, ένας τέταρτος ανεξάρτητος επίσης πραγματογνώμονας που συνέδεε το ατύχημα με την βλάβη και ο δικός μου τεχνικός σύμβουλος, βρισκόμασταν περίπου σε κατάσταση μέθης και παραληρούσαμε.. Και το ανήκουστο. Την άποψή τους αυτή οι κύριοι Μασαλής Καλτάκης και Ανδρεοπούλου στήριζαν σχεδόν εξ ολοκλήρου στον επίκουρο εκ Πατρών που το ίδιο του το πανεπιστήμιο ακύρωνε περιφρονητικά και εγγράφως!!!!!!!!!!



ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ



Θύμωσα. Εμφανιζόταν εμπρός μου σε όλο της το μεγαλείο μια δικαιοσύνη εργαλείο προστασίας των μεγαλοεπιχερηματιών και προσέφυγα ταυτοχρόνως στον Άρειο Πάγο και το Υπουργείο Δικαιοσύνης επί υπουργείας Καστανίδη το οποίο αντέδρασε ακαριαία. Τι έγινε; Παραπέμφθηκε η υπόθεση στην εισαγγελία Χαλκίδας όπου η εισαγγελέας μου ζήτησε επίμονα να καταθέσω αν διέκρινα δόλο στην απόφαση των δικαστών. Ο δόλος η η αμέλεια εκ του αποτελέσματος κρίνεται της απάντησα και αν κάποια οφείλει ως εκ της αρμοδιότητάς της να τον ανιχνεύσει ήταν εκείνη.. Τι μου απάντησε εγγράφως; «Πως οι αποφάσεις εμπεριέχουν την κρίση των δικαστών και πώς (αναγνωρίζοντας εμμέσως το δίκιο μου) να είμαι βέβαιος πως στο εφετείο θα είναι πιο προσεκτικοί!!» Βάφτισε δηλαδή όχι μόνον την αποδοχή αλλά και την επίκληση στην απόφαση ενός εγγράφου δίχως εκδότη (πανεπιστήμιο πατρών) «κρίση του δικαστή» και καθάρισε. Ούτε καν στο πειθαρχικό δεν παραπέμφηκαν κατόπιν αυτού..



Η ΚΑΤΑΣΤΡΕΜΜΕΝΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ 7,500 ΕΥΡΩ!!





Ώσπου πριν από οκτώ μήνες περάσαμε την πόρτα του υπό την προεδρία της κ. Θούα Εφετείου. Ο καθείς με τα όπλα του.. Στα δικά μου εν τω μεταξύ είχε προστεθεί και μια πρωτόδικη καταδικαστική απόφαση κατά της ΒΕΜΑΡ με ποινές δυόμιση και τριών ετών σε διευθυντές και υπαλλήλους γιατί εν γνώσει τους πωλούσαν σάπια αυτοκίνητα.. Ο καθείς με την απειροελάχιστη αίσθηση του δικαίου επί της συνείδησής του στο άκουσμα όλων αυτών θα αποφαινόταν πως δεν μπορεί το δικαστήριο θα τους ρίξει  καμπάνα χοντρή, ακόμη και στην περίπτωση που η αγωγή ήταν κακότεχνη πρόσθεταν, θεωρώντας και ορθώς πως ο δικαστής δεν βρίσκεται εκεί για να δικάζει νομικά καλαίσθητα ή άρτια δικόγραφα αλλά για να ανιχνεύει και να αποδίδει το δίκιο το οποίο θα στήριζε αυτός επί της υπάρχουσας νομοθεσίας.. Ετσι νομίζουμε όλοι εμείς οι εκτός των μυστηριακών τελετουργιών της νομικής επιστήμονες. Επειδή μόλις περιέφερα την εφετειακή απόφαση ως προσωπικό μου επιτάφιο σε όλα τα νομικά γραφεία της Αθήνας, ή χαμογελούσαν με νόημα ή εξοργίζονταν.



Ε, λοιπόν εγώ έχω βιολογικά, κοινωνικά, προσωπικά και φυσικά οικονομικά καταστραφεί. Τους ενημερώνω κατόπιν αυτών ότι:



Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΛΗΞΕ ΕΔΩ.. ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ



ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΘΩ ΣΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ  ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘ’ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΕΝΕΠΛΑΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΒΛΑΨΕΙ




ΚΑΘΙΣΤΩ ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥ ΣΥΜΒΕΙ, ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατόπιν όσων με στοιχεία κ Ανδρικόπουλε καταγγείλατε στην θέση του προέδρου του Αρείου Πάγου και για την τιμή της δικαιοσύνης θα ανέπεμπα την υπόθεση να εξεταστεί εκ νέου σε υπό άλλη σύνθεση εφετείο..

Γιατί εδώ κάτι πράγματι όζει πολύ.. Κάτι που επιβεβαιώνει τις δημοσκοπήσεις οι οποίες θέλουν τον ελληνικό λαό να μην έχει καμιά εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη..

αντίνωρ

Ανώνυμος είπε...

Ρε Ευγένιε, τι ψάχνεις τώρα.. Δημοσιογράφος είσαι γιατί μόνον δημοσιογράφοι θα κατάφερναν με την ταχύτητα την δική σου να συγκεντρώσουν αυτής της έκτασης και ποιότητας τα στοιχεία.. Χώρια που έχεις κάνει και δικαστικό ρεπορτάζ απ' ότι θυμάμαι. Ποια κακότεχνη αγωγή και τρίχες κατσαρές.. Να στο πω απλά.. Αν ήθελε βλέποντας τον όγκο του δίκιου σου την θεωρούσε κατ' εκτίμηση ορισμένη και προχωρούσε στην θανατική τους καταδίκη.. Απλώς δεν ήθελε..
Που τα πουλάνε αυτά..

Ένας δικηγόρος που τα μάτια του έχουν δει πολλά και που δηλώνει δημοσίως πως κατά τύχη απονέμεται δίκαιο και μόνον εκεί που κάποιος από τους αντιδίκους δεν είναι πολιτικά οικονομικά ή κοινωνικά ισχυρός.

ΥΓ: Πάντως θα σε ήθελα να δούλευες για το γραφείο μου ως ερευνητής.. Τέτοιο αποτελεσματικ΄ψάξιμο δεν έχω συναντήσει ξανά..

Ανώνυμος είπε...

Το άστρο της δικαιοσύνης είπατε κ. ανδρικόπουλε; Ποιο άστρο ποιας δικαιοσύνης.. Μια μαύρη τρύπα είναι.. Πίσσα κατάμαυρη..

ο κανένας

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ.. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΔΕΝ Μ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΦΟΡΟΎΣΑΝ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ..

ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΜΑΪΜΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ.. ΔΗΛΑΔΗ ΛΑΘΡΑΙΟ..

ΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΟΥ Η ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ..

ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΜΨΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ..


ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ.. ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΧΑΡΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΑ..

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΡΕΕΕΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΞΑΠΟΣΤΑΙΝΕΙ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ) ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ..

Ανώνυμος είπε...

...Μάβερικ, σκάφος, ταξιδάκια, τστστσ.. Ανεξαρτήτως του ότι έχεις δίκιο πολύ χλιδάτο σε βρίσκω για αριστερό αδελφέ μου.. Μήπως είσαι αριστερούλης ή σκέτο ρούλης κι εσύ;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι να θέσω ένα ερώτημα με αφορμή τις τελευταίες σας προειδοποιήσεις κ. Ανδρικοπουλε...

Όπως όλοι γνωρίζουμε κάθε φορά που ανατρέπεται στα ευρωπαϊκά δικαστήρια μια απόφαση καλείται το ελληνικό δημόσιο (δηλαδή όλοι εμείς) να αποζημιώσει εκείνον που έχει απότις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων βλφθεί..

Γιατί το Ελληνικό δημόσιο; Τι ευθύνομαι εγώ αν για παράδειγμα εσείς που όπως λέτε προσφύγετε στα ευρωπαϊκά δικαστήρια δικαιωθείτε;

Κατά το απάνθρωπο σύστημα που ζούμε κυριαρχεί το σύνθημα το κόστος στον χρήστη..

Γιατί κατά συνέπεια να μην αποδίδονται και οι ευθύνες σε εκείνον που τις έχει;

Χρήστος Νικόδημος

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ; ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΑΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΥΘΙΣΟΥΝ;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα διαφωνήσω κ. Ανδρικόπουλε με τον ισοπεδωτικό αφορισμό που θέλει ντε και καλά την δικαιοσύνη στο καπιταλιστικό σύστημα υποχείριο της άρχουσας τάξης..

Μόνος σας παραδεχθήκατε πως μετά από έρευνα διαπιστώσατε πως η φορντ έχει καταβάλλει δεκάδες εκατοντάδων εκατομμυρίωνστην ίδια της την πατρίδα σε αποζημιώσεις σε μερικές μάλιστα απ' αυτές δίχως καν οι υποθέσεις να φτάσουν σε δίκη..

Και το επιβεβαιώνω και εγώ που ζω στο Σικάγο.. Εδώ στην άλλη μου πατρίδα κυριαρχεί το κάνε ότι θέλεις αρκεί να μην σε τσακώσουν.. Αν σε τσακώσουν κάηκες.. Τσουρουφλίστηκες..

Εαν με τα στοιχεία που έχετε καταθέτατε εδώ την αγωγή σας τότε να είστε βέβαιος πως δεν θα φτάνατε σε δίκη. Θα είχατε συμβιβαστεί γιατί θα σας έδινα απίστευτα ποσά. (τα μισά θα σας τα έτρωγαν οι δικηγόροι βέβαια..)

Προφανώς στην ελλάδα οι δικαστές ακούνε ονοματα όπως φορντ και τρέμουν πατόκορφα.. Εδώ τους έχουν χεσμένους.. Άπαξ και τους τσάκωσες την πάτησαν..

Κι όσο για το μοντέλο της φορντ που πλήρωσε αποζημιώσεις επειδή δεν το γράψατε είναι το φορν εξπλόρερ με την φορντ να τα ρίχνει στην εταιρία ελαστικών φάιρεστοουν γιατις ανατροπές και αντίστροφα..

Τα πιο πολλά ατυχήματα έγιναν στο Μαϊαμι και στην Φλώριντα τα δικαστήρια ώσπου εμφανίστηκε σε ένα απ' απ' αυτά ο αρχιμηχανικός με ένα έγγραφο της διοίκησης που έλεγε ότι αρνούμαστε τον ανασχεδιασμό (οι μηχανικοί είχαν προτείνει αύξηση του πλατους και χαμήλωμα του ύψους) προτιμούμε τις αποζημιώσεις.. Και με βάση αυτό τους έσκισαν οι δικαστές βάζοντάς τους να πληρώνουν τα μαλλιοκέφαλά τους..

Μην τα βάζετε όλα ίσα κι όμοιαλοιπόν..

Ομογενής
Σικάγο