Πάρτε μολύβι και χαρτί.. (αν υπάρχουν πλέον) Τούτη την εβδομάδα, αμαξοστοιχία στην Πράγα την έπεσε σε ακινητοποιημένο τρένο. Συνέπεια αυτού 35 άτομα άνθρωποι στα νοσοκομεία.
Την προηγουμένη, συγκρούστηκαν 2 εμπορικές αμαξοστοιχίες στο Μιλάνο και στη συνέχεια διερχόμενο επιβατικό τρένο προσέκρουσε σε εμπορευματοκιβώτια που είχαν πέσει στις γραμμές.
Απολογισμός: Τρεις τραυματίες.
Αυτή είναι η «κανονικότητα» στην ΕΕ, όπου μόνο το 2021 είχαν γίνει 1.389 ατυχήματα στις σιδηροδρομικές γραμμές, με 637 νεκρούς, από τα οποία τα 97 αφορούσαν μετωπικές συγκρούσεις.
Αυτή η «κανονικότητα» - και όχι κάποια παραφωνία - της «απελευθέρωσης» και της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου εγκυμονεί τον κίνδυνο για νέα «Τέμπη» στη χώρα μας, όπου τις τελευταίες μέρες παρ' ολίγον να συμβούν νέες τραγωδίες, με τα δυο τρένα του Προαστιακού. Λίγο έλειψε να συγκρουστούν, και την πρόσκρουση αμαξοστοιχίας σε πεσμένα δέντρα.
Η κατάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές - παρά τις κυβερνητικές πομφόλυγες - επιδεινώνεται, επειδή η ασφάλεια των επιβατών φτάνει ως εκεί που επιτρέπουν η «απόσβεση επενδύσεων» και η «επιχειρηματική σκοπιμότητα».
Η πολιτική του κέρδους είναι αυτή που εκτροχιάζει τη λαϊκή ανάγκη για σύγχρονες, ασφαλείς, φτηνές δημόσιες συγκοινωνίες και με αυτήν πρέπει να συγκρουστεί -- αν θέλει να επιβιώσει-- ακόμα πιο δυνατά ο λαός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου