Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

ΧΑΛΑΡΩΣΗ ...

 Το είχα ανάγκη. Ιδία εν όψει της αυριανής χήμειο.. Κάτι σαν υπερπολύτιμο αλλά εν ανεπαρκεία αγαθό. Συχνά κατά τον μισθοδοτούμενο βίο μου χαριτολογούσα πως η δουλειά μ' αναζωογονεί μπορώ να την παρακολουθώ ακίνητος επί ώρες!! Σήμερα ξέρω πως: 


 

Κατά τον "καπιταλιστή" Κέηνς το εικοσιτετράωρο πρέπει να διαιρείται δια του τρία. Οκτώ ώρες δουλειάς, οκτώ ώρες χαλάρωσης και οκτώ ώρες ύπνου.Και μπορεί εγώ κι εσείς να το γνωρίζαμε, όμως άλλαι αι βουλαί του λαού και άλλαι του νεοταξίτικου κτήνους. 

Που πέραν της εθνομηδενιστικής επιθέσεώς του, μας επιβάλλει και τις αλυσίδες μιας νεομεσαιωνικης σκλαβιάς. 

Ξέφυγα έτσι κι εγώ της καθημερινής μου κανονικότητας για να δραπετεύσω στο όνειρο. Κλείνοντας κάτω από τα βλέφαρά μου την μαγευτική και συνάμα μυστηριώδη εικόνα ενός ηλιοβασιλέματος κάπου κοντά. Εδώ στην Αττική.


Δεν υπάρχουν σχόλια: