Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024

ATTIKH ΟΔΟΣ :

 ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΟΥΝ !!! ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ..


Αφορμής δοθείσης ενός έργου -- Αττική οδός -- σημαία ασύστολων ψευδών ύψωσε χθες ο άθλιος πρωθυπουργός των επτά καμπινέδων στα Χανιά με τον υπουργό οικονομικών στο κατόπιν του. Έργο που έχει αποσβεστεί και που ολοκληρώθηκε δανειοδοτούμενο από τις τράπεζες και εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου για να καρπούνται τα οφέλη οι μετοχικοί κηφήνες.. 


 


Ιδού πως μαζί τα φάγαμε!!

 – Η κυβέρνηση διαφημίζει από τα δουλοπρεπή ΜΜΕ την περιβόητη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό κατά 0,30 λεπτα όταν ήδη από 1.1.2024 τα διόδια αυξήθηκαν γύρω στο 8% και όταν: η προηγούμενη κοινοπραξία μοίρασε μισό δισ. ευρώ μόνο σε μερίσματα στους μετόχους-παράσιτα το χρονικό διάστημα 2019-2023! 

Επίσης, στην εξέλιξη των διαδικασιών για την ιδιωτικοποίηση της Εναντίας Οδού (που επίσης ήταν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) υπήρχε ως προαπαιτούμενο η αύξηση σχεδόν κατά 25% των διοδίων. 

Και να έχουμε υπ' όψιν μας. 

Το έργο ήταν αποτέλεσμα, εγγυητικών δανείων του Ελληνικού δημοσίου, λεόντειων επιχορηγήσεων και δεσμευτικών συμβάσεων που συνυπέγραψε αυτό με τους εργολάβους.Ποιες; Ιδού: 

 α) Εξασφαλίζεται η Αττική Οδός να παραμείνει στα χέρια των ιδιωτών. 

β) Με τη νέα σύμβαση, ο νέος παραχωρησιούχος (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) θα κατέχει, θα εκμεταλλεύεται και θα μας… παραχωρεί την Αττική Οδό «της» μέχρι το 2050! β) Οτι η προβαλλόμενη ...μείωση δια των Μιντιακών τυμπανοκρουσιών μείωση (σε μια άλλη εκδοχή του πρώην τηλεπωλητή αντιπροέδρου του) αφορά μόνο τα πρώτα 5 χρόνια της νέας 25ετούς σύμβασης.

 γ) Η σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση του Μητσοτάκη, δίνει την δυνατότητα αύξησης των διοδίων από τα 2,5 ευρώ στα 3,25 ευρώ μετά την 5ετία; 

δ) Η νέα σύμβαση επαναφέρει το αρχικό σχέδιο της διαφορετικής χρέωσης εντός της ημέρας, με αύξηση του διοδίου κατά 30% στα 3,25 ευρώ τις ώρες αιχμής (από τις 7 έως τις 9 το πρωί και από 4 έως τις 6 το απόγευμα) μετά την πρώτη πενταετία Με λόγια απλά τις ώρες που απασφαλίζουν την ενέργειά τους για να μεταφερθούν ή ν' αποχωρήσσουν της εργασίας τους. 

Διαχρονικό το σκανδαλο που καταγγέλει και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανώτατων Σχολών (ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ), σε ανακοίνωση της, επειδή πρόκειται για έργο δημοσίου οφέλους από τα διόδια του οποίου, πέραν της συντήρησής του, επιδοτείτο η υγεία και η παιδεία.. Σήμερα οι μέτοχοι παράσιτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: