Σάββατο 31 Αυγούστου 2024

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΙΣΑΙ

 

 Αλλά αν δεν έχεις δεν είσαι !! Να εξηγηθώ επί της διαφοράς. Πέραν του γαμημένου του καρκίνου έχω πληγεί και από το ΧΑΠ (Χρόνια αποφρακτική ανεπάρκεια) Κάτι για το οποίο κάνω ολονύκτια χρήση οξυγόνου που καλύπτεται -- κατά 80%-- από τον Ασφαλιστικό μου φορέα. (120 ευρώ μηνιαίως) 


 

Σήμερα κατά την επίσκεψή μου για την καταβολή του ενοικίου της συσκευής, παραπλεύρως εμού μια κομψευόμενη κυρία της Γλυφάδας διαπραγματευόταν (για τον CEO σύζυγό της) την τιμή πώλησης (μετρητοίς) μιας αντιστοίχου αλλά φορητής, δέκα ωρών αυτονομίας, στην τιμή των τεσσάρων χιλιάδων ευρώ!! 

Εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει ασφαλιστικός φορέας που να καλύπτει την συγκεκριμένη αγορά. Και παρενέβην για να πληροφορηθώ ως ενδιαφερόμενος αν διατίθεται και σε τμηματικές καταβολές.. 

Η απάντηση της πωλήτριας ήταν άμεσα αρνητική και πριν καν προλάβω να ρωτήσω αν μπορώ να τύχω καλλίτερης τιμής με κοιτάει το Γλυφαδιακό σούργελο επιτιμητικά και σχολιάζει: 

"Τι δημοσιογράφος είστε αν δεν έχετε τέσσερις χιλιάδες ευρώ να απελευθερωθείτε από αυτόν τον βραχνά!!" 

"Από αυτούς που έχουν γίνει ο δικός σας βραχνάς και δεν πρόκειται να σας αποδεσμεύσουμε ποτέ" της απαντώ.. 

"Ο σύζυγός μου ειναι CEO και είναι χρήσιμος Αντιθέτως υμών που σας έχω διαβάσει και το μίσος σας στάζει χολή για την τάξη μας.. Έτσι κι αλλιώς εγώ ακούω Σκάι !! " 

"Σας καταλαβαίνω που με διαβάσατε έστω και για μία φορά.. Πρόκειται για πράξη αυτογνωσίας επειδή είναι δύσκολο να περιφρονήσεις τους απέναντι όταν βρίσκεσαι μπροστά σε καθρέφτη!! σημειώνω και στρέφω αλλού το βλέμμα μου. 

Ποιο ειναι το περιέχον του περιεχομένου ; 

Πως αν είσαι ...CEO θα επιβιώσεις. Αν είσαι λαός στον σκουπιδοφάγο του πολιτισμικού μας νεροχύτη.. Τόσο απλό..

Δεν υπάρχουν σχόλια: