Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

ΓΙΟΥΛΑ ΝΑΒΑΛΝΙ :

 Το νέο παραμύθι της Δυτικής προπαγάνδας. Η νέα κοκκινοσκουφίτσα της Δυτικής κρεατομηχανής.. 

Κλαίει και οδύρεται με εξαιρετική ψυχραιμία εργαλειοποιώντας και την κόρη της 

 


Για να μου θυμίζει την αλησμόνητη Μπριζίτ Μπαρντό όταν δήλωνε πως ήταν προτιμότερο να κλαίει μέσα μια Ρολς Ρόις παρά σ ένα Ρενό κάτρ ελ!! 

Αφανίζονται δύο ομοεθνείς ομόγλωσσοι και ομόθρησκοι λαοί σ' ένα άτυπο εμφύλιο πυροδοτημένο από τους γκάνκστερς κι αυτή δια λόγου Χολυγουντιανού σεναριογράφου γραφει τάχα προς την κόρη της τα εξής Μαρθοβουρτσιακά:


«Γλυκό μου κορίτσι. Ήρθα εδώ για να σε αγκαλιάσω και να σε στηρίξω και εσύ κάθεσαι και στηρίζεις εμένα. Τόσο δυνατή, γενναία και ανθεκτική. Θα τα αντιμετωπίσουμε όλα, στα σίγουρα, αγαπημένη μου. Είναι τόσο όμορφο που σε έχω στο πλευρό μου. Σ’αγαπώ», γράφει η Γιούλια Ναβάλναγια αλλά προφανώς αιτείται εμμέσως την προστασία των δυτικών νονών ως υποχρέωσή τους.. 

Είχα πάει στην κηδεία ενός εκδότη κι έκπληκτος είδα κάποιους επισήμως ντυμένους να του χτυπούν τρεις φορές το φέρετρο και να αποχωρούν. Η απορία μου απαντήθηκε από ένα ψαγμένο συνάδελφο. 

Μαφιόζοι είναι Ευγένιε και καταθέτουν παρουσία προστασίας στην οικογένειά του..Κάθε συσχέτιση με την κυρια είναι απλώς συμπτωματική

Δεν υπάρχουν σχόλια: