Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΗΣ

 Αλέξης Κούγιας: Επίπεδο μεσημεριάδικων τηλεοπτικών κουτσομπολιών ο εισαγγελικός λόγος.. Άγνοια κινδύνου και αντιεπιστημονική παρεκτροπή. Ακόμη και αστρολόγοι θα έχουν ξεραθεί από τα γέλια. Πουθενά και ποτέ δεν δολοφονήθηκαν παιδιά για την ανάκτηση ενός χαμένου συζύγου. Αντιθέτως.. Ta παιδιά ήταν αιτία εκβιασμών. Το γνωρίζουν καλά οι διαζευγμένοι μπαμπάδες. Κάποτε προ του 1981 είχε συσταθεί και σύλλογος αλυτρώτων..

............................



Σφοδρή επίθεση κατά της εισαγγελέα της έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, Ευαγγελίας Σπυριδωνίδου, που χθες Πέμπτη (25/1) μετά από μαραθώνια αγόρευση της πρότεινε την ενοχή της Ρούλας Πισπιρίγκου για τον θάνατο της κόρης της Τζωρτζίνας, εξαπέλυσε από τα τηλεπαράθυρα ο Αλέξης Κούγιας.


Ο συνήγορος υπεράσπισης της Ρούλας Πισπιρίγκου, μιλώντας στον ΑΝΤ1, χαρακτήρισε τα επιχειρήματα της εισαγγελέως «ταπεινού επιστημονικού περιεχομένου, επιπέδου μεσημεριανής εκπομπής lifestyle», συμπληρώνοντας ότι δεν περίμενε τίποτε καλύτερο.

Η εισαγγελέας «πήρε μηδέν» στην πρότασή της στα κρίσιμα σημεία, υποστήριξε ο Αλέξης Κούγιας και συνέχισε λέγοντας ότι «η εισαγγελέας δεν βασίζεται πουθενά, είναι για γέλια, 53 χρόνια στα δικαστήρια δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο».

Ο συνήγορος υπεράσπισης της Ρούλας Πισπιρίγκου στη συνέχεια σχολίασε την 9ωρη αγόρευση της εισαγγελέα λέγοντας ότι «είμαι βέβαιος ότι στο δικαστήριο κανείς δεν θα θυμάται τίποτα ούτε οι ένορκοι. Την πρότασή της δεν την κατέθεσε εγγράφως. Ήταν για τα κανάλια».

Ο Αλέξης Κούγιας ανέφερε, μάλιστα ότι εάν τελικά δεν αθωωθεί η Πισπιρίγκου θα σταματήσει τη δικηγορία. «Θα πω ότι η Δικαιοσύνη πλέον στην Ελλάδα αποδίδεται μέσα από τα κανάλια και δεν θα έχω λόγο παρουσίας μου στα δικαστήρια. Εάν τελικώς η Ρούλα Πισπιρίγκου δεν αθωωθεί, θα παραιτηθώ από το λειτούργημά μου. Εγώ έχω δοκιμαστεί ως δικηγόρος. Η κυρία εισαγγελέας δεν έχει δοκιμαστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: