Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ

Πλέον των οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων χρηστών επισκέφθηκαν από την αρχή του μήνα την ιστοσελίδα μου στην Google σπάζοντας κάθε ρεκόρ. Με την σημερινή ημέρα ως αυτή τη στιγμή οι επισκέπτες να υπερβαίνουν τους 4262 (ανανεώνεται συνεχώς ο αριθμός έχω εκπλαγεί) αλλά: Όσο κι αν φανεί αντιφατικό δεν πανηγυρίζω για δύο λόγους: Ο πρώτος επειδή το βάρος της ευθύνης έναντί τους είναι δυσανάλογο ως προς την αβάσταχτη ελαφρότητα της μοναξιάς μου στην έγκυρη σύσταση της ύλης του ιστότοπού μου. Και ο δεύτερος, πως άρχισα να παίρνω στο κινητό τηλεφωνήματα απειλητικά, που όταν επιστρέφω την κλήση, σπάω τα μούτρα μου συγκρουόμενος κατά μέτωπο με την στερεότυπη φράση, ο αριθμός αυτός δεν χρησιμοποιείται!! Όχι δεν είμαι απ’ αυτούς που κιοτεύουν. Αντιθέτως θυμώνω άγρια, πολλαπλασιάζοντας και εντείνοντας την προσπάθεια αφύπνισης, της κοινωνικής χασμωδίας. Απλώς ενημερώνω πως: Αν βρεθώ σε κανένα χαντάκι μη φανταστείτε πως βγήκα βόλτα και σκόνταψα εκεί!!

..............................

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: