Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΙΟΝΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

 

Όταν υπερασπιζόμουν την ανοιχτή υπό προϋποθέσεις ΕΣΗΕΑ ήμουν κατά τους αναλφάβητους Μαλέληδες και άλλους πολλούς ομοιοβαρείς του φασίστας!! Ποιος εγώ; Γιατί ζητούσα την ένταξή τους δια της μεταφοράς της ανύπαρκτης ασφαλιστικής προίκας τους. 


 

 

Όταν τα ταμεία μας λεηλατούνταν από το καθεστώς των Σαμαροβενιζέλων η πλειοψηφία των μελών παρακολουθούσε με το μάτι του ψόφιου ψαριού. Ως αυτό να συνέβαινε σε κάποιο άλλο παράλληλο Σύμπαν και δεν μας αφορούσε.

Όταν καταργείτο το αγγελιόσημο για να παραχωρηθεί στα καρχαριοειδή της εκδοτικής επιχειρηματικότητας, η ίδια πλειοψηφία από κοινού με τους εκλεγμένους βουλευτές μας σφύριζε αδιάφορη ως τουρίστας σε περίοδο νεοκατοχής. 

Τώρα που έχω επιβεβαιωθεί ως κέρδος αρνητικό-- τι να την κάνω την δικαίωση με ακάλυπτη επιταγή μοιάζει-- επιδιώκεται από το καθεστώς η χαριστική βολή.. Να χώσουν και άλλους δυστυχείς στα ίδια ασφαλιστικά τετραγωνικά. Για να πληγούμε από ασθματικό πνιγμό όχι μετά των "αλλοφύλων" αλλά μετά των "άλλων φίλων"

Δείξτε σε όλους ότι όποιος θέλει ΓΑΜΟ να φέρνει την ασφαλιστική και συνδικαλιστική προίκα του. Διαφορετικά όλοι στους δρόμους της φωτιάς. Θα είμαι δίπλα σας με τον καρκίνο μου, την χρόνια αναπνευστική πνευμονοπάθεια, και τη μισή μου καρδιά.. Η άλλη μισή πνέει από καιρού τα λοίσθια

Δεν υπάρχουν σχόλια: