Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023

ΤΙΜΗ ΜΟΥ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ

 

Υποδέχομαι καθημερινά δεκάδες προσκλήσεις συμμετοχής σε δημόσιες ομάδες, ανταλλαγής πολιτικών και όχι μόνον απόψεων, κι ευχαριστώ τους αποστολείς. Το ότι δεν ανταποκρίνομαι, παραπέμπει αποκλειστικά στην εκ της πληγμένης υγείας μου έλλειψη βιολογικού χρόνου, αλλά και επαγγελματικής διαστροφής. Ό,τι έχω στο δημοσιογραφικό δισάκι μου να ξεδιπλώσω, το κάνω άνευ φόβου και μετά πάθους. Βεβαιώ έτσι τους ευγενείς και από κοινού χρήστες αυτού του Μέσου Επικοινωνίας, πως δια της αποχής μου, δεν συντρέχει τίποτα προσωπικό μεταξύ μας. Αντιθέτως. Τιμή μου η επιλογή τους.Εκτιμώ την κοινωνική δυναμική τους κι όταν αποταμιεύσω τον όποιο χρόνο, τους διαβάζω μετά προσοχής, γιατί πηγή έμπνευσής μου είναι ο κοινωνικός σφυγμός.. Χώρια που παλεύω δύο χρόνια τώρα να ολοκληρώσω το τέταρτο βιβλίο μου με βήματα σημειωτόν. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

.............................. 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: