Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

ΓΙΕ ΜΟΥ...

 Πλήθος συναισθηματικών μηνυμάτων από ένα τραγούδι με τον Σταμάτη Κόκκοτα που κάποτε είχε σπάσει καρδιές και ταμεία. Όποτε το ακούω σκύβω ευλαβικά εμπρός στην εικονα των γιων όλης της ανθρωπότητας και ιδία σε αυτούς που προβάλλουν τα στήθη τους για τη λευτεριά των λαών και της πατρίδας τους. Πατέρας κι εγώ με τρεις γιους-- στη φωτό ο πρώτος ο Γιάννος μου-- ελέγχομαι γιατί στο μέτρο που μου αναλογεί ίσως να μην υπερέβαλα δυνάμεις για ν' αποφευχθεί η σύγχρονη αιματοχυσία.. Δεν μεγάλωσα τα παλικάρια μου για να γίνουν κρέας στα κανόνια των εμπόρων της ζωής μας. Αλλά για να πλαισιωθούν από το κοινωνικό κάδρο ως χρήσιμοι και δημιουργικοί άνθρωποι. Ν' αναπτύσσουν το ΕΓΩ τους ισορροπημένα πλάι στο ΕΜΕΙΣ. Και κυρίως: Να γίνουν σημαιοφόροι του ΕΙΜΑΙ και όχι του ΕΧΩ. Δεν είμαι διόλου βέβαιος αν τους άγιασα με τον σκοπό που αγιάζει τα μέσα. Το μόνο βέβαιο ειναι πως το πάλεψα σχεδόν αμούστακο παιδί κι εγώ για να έχω τρεις επιστήμονες. 

....................

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: