Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

ΤΙΤΛΟΣ ΤΙΜΗΣ

 

Αδήριτη είναι η ανάγκη να ευχαριστήσω το πλήθος εκείνο του λαού που μ'εμπιστεύεται. Τίτλος τιμής για κάθε δημοσιογράφο.. 

Ο δείκτης επισκεψιμότητας της Google εμφανίζει έναν αριθμό εξαιρετικά κολακευτικό για τον ιστότοπό μου (klydonas.blogospot.gr ή απλά Κλύδωνας) αλλά είμαι ψηφιακά --πλην των βασικών-- σχεδόν αναλφάβητος και όσες φορές έχω αποπειραθεί δεν κατάφερα να τον μεταφέρω εδώ.. (πλέον των τριών εκατομμυρίων επτακοσίων πενήντα χιλιάδων επισκεπτών από τα εγκαίνιά του) Έτσι κι αλλιώς μπορείτε να τον δείτε στη πρώτη σελίδα του. 


 

Αυτό δεν σημαίνει πως όλο αυτό το πλήθος συμφωνεί με τις απόψεις μου. Αλίμονο. Θα ίδρυα νέα θρησκεία. Αλλά το βιογραφικό μου αναφέρει άνθρωπος και όχι θεός. 

 Άσε που αν διάβαζα το βιογραφικό εκείνου που υπάρχει ούτε κλητήρα σε δημόσια υπηρεσία δεν θα τον προσλάμβανα.. 

Λοιμοί σεισμοί καταποντισμοί συγκρούσεις με εκατομμύρια νεκρούς καταστροφές τιμωρίες βασανισμοί κι όλ αυτά για να μας δοκιμάσει. 

Μοιάζει με την εργοδοσία που δίνει χρόνο δοκιμασίας στον νέο υπάλληλο.. Μόνο που τουλάχιστον ο επί γης εργοδότης σε απολύει αν δεν είσαι έξυπνος εργατικός και κυριως πειθήνιος !! Ο άλλος ο εξ ουρανών σ' απειλεί σατραπικά με κόλαση αλλά ..σ' αγαπάει!!! 

Όπως και να έχει κατά καποιο τρόπο δικαιώσατε την παρουσία μου στη γη.. Σας ευχαριστώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: