Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

ΜΕΝΕΝΤΕΖ: ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ

 Για δωροδοκία και δωροληψία κατηγορείται ο Μενέντεζ!! Έναν --αριθμός έναν-- βρήκε ο Μητσοτάκης στη φωλιά των γερακιών κι αυτός φέρεται να είναι του ιδίου φυράματος ..Μέχρι τώρα σας το έκρυβαν ενώ το κατηγορητήριο σέρνεται εδώ και έναν χρόνο ώσπου πριν από λίγες μέρες το ανάρτησα εγώ και περίμεναν την αντίδρασή του..)

Σε δήλωση – θεωριών συνωμοσίας παρασκηνιακών δυνάμεων-- κατέφυγε ο γερουσιαστής Μενέντεζ επί της ασκηθείσας εναντίον του δίωξης για δωροδοκία και δωροληψία..

Σε αυτήν αναφέρει τα εξής: 


 

«Eπί χρόνια, παρασκηνιακές δυνάμεις έχουν κατ’ επανάληψιν προσπαθήσει να σιγήσουν τη φωνή μου να σκάψουν τον πολιτικό μου τάφο. 

Από την ώρα που διέρρευσε η έρευνα, πριν από περίπου ένα χρόνο, υπήρξε μια ενεργή εκστρατεία δυσφήμισης από ανώνυμες πηγές και υπονοούμενα για να δημιουργήσουν μία ατμόσφαιρα ανομίας, που όμως δεν υπάρχει. 

 // Η υπερβολή των εισαγγελέων είναι προφανής. 

Έχουν παραποιήσει την κανονική εργασία που κάνει ένα γραφείο Γερουσιαστή. Και σαν μην έφτανε αυτό, ανικανοποίητοι από τους ψευδείς ισχυρισμούς εναντίον μου, επιτέθηκαν και στη σύζυγό μου για μακροχρόνιες φιλίες που είχε πριν καν γνωριστούμε. 

Αυτοί που βρίσκονται πίσω από αυτήν την εκστρατεία δεν μπορούν να δεχτούν ότι ένας Λατινοαμερικανός πρώτης γενιάς με ταπεινή καταγωγή θα μπορούσε να γίνει Γερουσιαστής των ΗΠΑ και να υπηρετεί την πατρίδα με τιμή. Ακόμη χειρότερα, με βλέπουν ως εμπόδιο στους ευρύτερους πολιτικούς τους στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: