Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023

Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΗΜΑ;

 

Σας έχω προειδοποιήσει πολλαπλώς.. Δεν γαμπρίζω.. 

Δεν αναζητώ παραστάτες ως σημαιοφόρος της μόνης αλήθειας. 

Δεν είμαι λαθροκυνηγός των like ή των ακολούθων. 

Αρνούμαι τους δικαιωματιστές του συρμού από την βλακώδη ή δόλια μεταμοντέρνα εποχή 


 

Περιφρονώ τις ΜΚΟ των μηχανισμών της πλάγιας λεηλασίας για την εξυπηρέτηση των αστικών συμφερόντων. 

Δεν ομαδοποιούμαι πίσω από συνθήματα της θλιβερής παραπλάνησης. 

Παραμένω στην κριτική αντιμετώπιση της εξουσιαστικής δράσης. 

Και ως προς αυτό είμαι ακριβής. Με την ακρίβεια να είναι προϋπόθεση της δικαιοσύνης, τις συντεταγμένες του άστρου της οποίας δεν έχασα ποτέ από τα μάτια μου. 

Κατά συνέπεια με αφήνει παγερά αδιάφορο η πληθώρα των ανωνύμων και ορισμένες φορές και σεξιστικών αιτημάτων φιλίας. 

Είμαι χορτασμένος απ' όλα.. 

Το μόνο που προσπαθώ να αποβάλλω από τους έξυπνους και υψηλού επιπέδου αναγνώστες μου είναι ο φόβος.. Πως αν δια των εικονιδίων συναινέσουν δημοσίως θα υποστούν τι καθεστωτικές κυρώσεις. 

Το ξέρω αξιολογώντας τα αποτελέσματα του καταμετρητή της Google. 

Θέματα που απολαμβάνουν πλέον των πεντακοσιων αναγνώσεων, επί των παρατηρήσεων δεν υπάρχουν σχόλια. Που σημαίνει ότι: Ή δεν συμφωνούν ή συμφωνούν σιωπηρά.. 

Μη φοβάστε γαμώ τη πίστη μου μέσα γαμώ. Ο φόβος είναι το καταφύγιο του κιοτή. Εξεγερθείτε επωνύμως και δημόσια. Γιατί είναι αυτοί που στην πραγματικότητα φοβούνται εμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: