Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

NRG : ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΣΙΑΣ

 

 Προ μηνός μου ζήτησαν και τους έστειλα φωτό της ψευδούς καταμέτρησής τους δια της οποίας επί ένα έτος μου καταλόγισαν  αχρεωστήτως λογαριασμούς που άγγιξαν τα 1500 ευρώ.. Διαμαρτυρήθηκα, το παραδέχθηκαν αλλά κρύφτηκαν πίσω από την ΔΕΔΗΕ.. Τάχα λάθος.. Θα τους χορέψω. Ιδού η συνέχεια..

Υπ’ όψιν κυρίας Καλαρύτη, 


 

Παρήλθαν ήδη επτά ημέρες --σιωπώντας αδικαιολόγητα-- από τον έλεγχο που υποτίθεται ή έκανε κατ’ εντολή σας υπάλληλος της ΔΕΔΗΕ και πρώτον: 

 Παρά την πολύωρη παραμονή μου --επειδή για λόγους χρόνιας αναπνευστικής ανεπάρκειας απασχολούμαι εντός της οικίας μου-- δεν με επισκέφθηκε ή τουλάχιστον δεν με ενόχλησε ουδείς εργαζόμενος της ΔΕΔΗΕ για να διαπιστώσει όπως ζητήσατε την αλήθεια της αναφοράς μου. 

Και δεύτερον: Δεν με ενημερώσατε ως οφείλατε ούτε εσείς περί των αποφάσεών σας και όπως η φύση σιχαίνεται τα κενά έτσι κι εγώ εξοργίζομαι με εκκρεμότητες τις οποίες ποτέ δεν προκάλεσα. 

 Αν επομένως δεν μου δηλώσετε ευθέως και ευθαρσώς τη θέση σας εντός επτά ημερών θα καταφύγω εναντίον κάθε υπευθύνου της εταιρίας σας στην δικαιοσύνη, με πρώτο βήμα την κατάθεση μήνυσης για εξαπάτηση. Για να σας φωτογραφήσω με χειροπέδες.. Έπεται η αγωγή..

Ευγένιος Ανδρικόπουλος

Μέλος της ΕΣΗΕΑ και της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια: