Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

ΠΡΟΣ ΤΗΝ GOOGLE

 

Η Google επενέβη αυταρχικά και μου κατήργησε μιαν ανάρτηση.. Αγνοώ όμως ποια γιατί δεν μου την επισημαίνει.. Παρά τούτα αναφέρει γενικά και αορίστως πως: 

Αντιβαίνει στους κανόνες που ορίζουν τα όρια της κοινότητας.. Ωσάν η «κοινότητα» να είναι κράτος εν κράτει με τους χρήστες υπηκόους της. 

Τα πέραν του Ατλαντικού παρτάλια επιβάλλουν τους κανόνες δικαίου τους για τους οποίους: 


 

Η ανθρωπότητα από εποχής του δικαίου του Χαμουραμπί και κατόπιν της δωδεκαδέλτου της Γόρτυνος  έχυσε ποταμούς νοητικής ουσίας και αίματος προκειμένου να διεισδύσει στην άβυσσο της ανθρώπινης ψυχής. 

Τα έθνη κράτη υπερατλαντικοί γδάρτες δεν είναι ΜΚΟ ούτε και εταιρίες περιορισμένης ευθύνης. 

Όστις εκτρέπεται των παραδοσιακών αξιών και αρχών και φυσικά των νόμων ενός ομοιογενούς συνόλου, ή περιθωριοποιείται, ή αν έχει παραβεί κανόνες δικαίου, συλλαμβάνεται και οδηγείται στον φυσικό του δικαστή. 

Το πως επομένως διαχειρίζομαι εγώ την σελίδα μου, είναι θέμα δικό μου, και των αναγνωστών μου, που ή θα με απαξιώσουν ή θα με επιδοκιμάσουν. Το μόνο βέβαιο είναι πως όσοι διαβάζουν τη σελίδα μου ακόμη και αν διαφωνούν με την ιδεολογική χροιά της την εμπιστεύονται..

Καλά επομένως θα κάνετε να κατανοήσετε με δεύτερη ανάγνωση αν χρειαστεί το περιέχον του περιεχομένου αυτού του κειμένου, γιατί την επόμενη φορά δεν θα είμαι εξ ίσου ήπιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: