Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΥΛΙΝΑ ΠΟΔΙΑ (2)

 

Με τον Πάγκαλο συστήθηκα δια χειραψίας πολύ πριν γίνει υπουργός και δεν φαντάζεστε που και πως.. Σε βρεφική επαγγελματική ηλικία εγώ είχα μια ιδέα που μόλις την κατέθεσα στην ΕΡΤ ενθουσιάστηκαν. 

Να εντοπίσω την πορεία των αριστούχων αποφοίτων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (απωθημένο μου, ναυπηγός ήθελα να γίνω, ο δημοσιογράφος φασίστας πρώτος εξάδελφός μου με παρέσυρε, πως δεν τον καθάρισε ο πατέρας μου απορώ) .

 Και ψάχνοντας τότε δια μέσου της Πανσπουδαστικής ,


 

(πρόκειται για το εβδομαδιαίο περιοδικό που κυκλοφορούσε σε δεκάδες χιλιάδες φύλλα και που προσέξτε συντακτική επιτροπή ήταν τρία λογοτεχνικά μεγαθήρια. Ρίτσος Ελύτης Βρεττάκος Και τώρα κρατηθείτε: Και οι τρεις υπό την αρχισυνταξία του Καπόπουλου πρώην συζύγου της Δήμητρας Λιάνη!! Χτυπούσε ψηλά από μικρή.. ) 

..διασταυρώνομαι μετωπικά με τρείς βραβευθέντες νέους ποιητές από το περιοδικό, οι δύο εκ των οποίων, ήταν ο Πάγκαλος δεύτερο βραβείο, ο πασάς το γνωστό μπιστρό στη παραλιακή Θεσσαλονίκης το πρώτο, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη, κι έναν τρίτο από το Νέο Ηράκλειο. 

Τους βρήκα και φυσικά πήρα συνέντευξη και από τους τρείς.

Δεν χρειάζεται να σας πως ότι εντυπωσιάστηκα από την ευστροφία του που αν δεν ήταν αυτοκαταστροφική θα είχε κυριαρχήσει στην μετά Αντρέα ηγεσία της χώρας.. Δέσαμε, γιατί σιχαίνομαι όπως η φύση τα κενά, τους ηλίθιους. Το χιούμορ του ήταν ψηλής μπαλιάς. 

Απόδειξη το βρώμικο 1989 όταν ήρθε να με πάρει για τη βουλή από το σπίτι μου στο Χαλάνδρι. Στη διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας και Ηρώδου του Αττικού φρενάραμε στο κόκκινο το αμάξι, αλλά όχι και το στόμα του αθυρόστομου Θόδωρου. Δίπλα μας ένα γκάμπριο με δύο κολωνακιώτικα ξέκωλα που αποφάσισαν να μας πειράξουν λέγοντας: 

"Σπουδαίο αμάξι κύριε πάγκαλε από τα κλεμμένα είναι;" Και ο Πάγκαλος: 

"Όχι κυρίες μου κάτι πουτάνες σαν κι εσάς μου το χάρισαν!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: