Ιδού μια εκ των επικινδυνοδέστερων αιτιών--
της κοινωνικής απονεύρωσης--
εμπρός στη σταύρωση των μνημονίων
..
Ψάχνουν σήμερα και παγκοσμίως αντίδοτο και ευθύνες έναντι της ελευθεριότητας και όχι της ελευθερίας την δύσπεπτη έννοια της οποίας είναι δύσκολο ν’ αντιληφθούν οι λαοί. Ποια είναι αυτή;
Πως η ελευθερία είναι απωθητική επειδή επιβάλλει την ευθύνη λόγου και έργων. Αν επομένως σας έχει τύχει να παρακολουθήσετε ανθρώπους υψιπετούς παιδείας θα έχετε διαπιστώσει τη διστακτικότητα εκφοράς των απόψεών τους. Συμβαίνει επειδή η αμφιβολία ριζώνει κατά κανόνα πλάι στη γνώση που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς σήμερα.
Παρ’ όλ’ αυτά σε ένα από τα πλέον περιούσια επιτεύγματά της, τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, οι ψευδείς πληροφορίες γίνονται ανάρπαστες με τους επικοινωνιολόγους να ψάχνουν αναποτελεσματικά τις αιτίες στο προφανές.
Δύο είναι αυτές και συντρέχουν υπόγεια από τους συστημικούς αρουραίους. Πρώτη και κυρίαρχη είναι πως πλέον η ανώτατη εκπαίδευση παράγει εξειδικευμένους αμόρφωτους. Και η δεύτερη στην οποία συνεισφέρει η πρώτη είναι η απουσία χρόνου ή γνώσης διασταύρωσης της τερατολογίας..
Για παράδειγμα:
*Η NASA έχει κατασκευάσει μια αποικία παιδιών-σκλάβων στον Άρη!
*Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από έναν κινέζικο δορυφόρο αποκαλύπτουν μια εξωγήινη πόλη στο φεγγάρι!
*Οι ερπετόμορφοι εξωγήινοι ελέγχουν την Αμερικανική Κυβέρνηση.
*Ο πετρελαιομένος κορμοράνος του Ιράκ..
* Η εγκυμονούσα Ουκρανή που όμως διασώθηκε αλλά σε νοσοκομείο του Ροστόφ και όχι του φασιστοζελένσκι..
* O Κιμ πέταξε τον θείο του να τον κατασπαράξουν τα σκυλιά..
Τι μπορεί να κάνει αυτές τις εξωφρενικές ιστορίες να καταλήξουν σε υψηλή δημοφιλία; Είναι εξαιρετικά απλό. Πέραν των όσων προηγήθηκαν οφείλεται και σε έναν ακόμη σατανικό παράγοντα που ωστόσο είναι άμεσα διασωλημένος με τους άλλους δύο. Την προηγηθείσα προπαγάνδα στην οποία ζυμώνονται οι λαοί κυρίως μέσα από τους κινηματογραφικούς φούρνους του Χόλυγουντ.
Έχουν τόσο αυτοί (οι λαοί) αφομοιώσει τις διαστροφές των τερατολόγων σεναριογράφων με τα ανθρωπάκια του γράσου και της βαλβολίνης αντί αίματος στις φλέβες, που τις έχουν αποκαθηλώσει από τις σφαίρες της φαντασίας για να τις φορέσουν κράνος σε άδεια κρανία. Και τις υποδέχονται σαν έτοιμα από καιρό.
Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στη Nature Human Behavior μας παραπέμπει κατά τρόπο πειστικό σε έναν ακόμη λόγο.
Την υπερπληροφόρηση.
Η μία αφήγηση διαδέχεται την άλλη καταιγιστικά όπως συμβαίνει με τις εικόνες στην πραγματική ζωή. Και όπως έχω γράψει στο βιβλίο μου Μέσα από τα Μέσα, εντός της καθημερινής πανσπερμίας των χρωμάτων και των σχημάτων, τα φρένα του νου ακινητοποιούν το βλέμμα σε ότι αντανακλά τα εσωτερικά μας ενδιαφέροντα.
Είναι επομένως φύση αδύνατον σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από σκουπίδια να ξεχωρίσετε ένα διαμάντι ιδία όταν αυτό δεν βρίσκεται στο πεδίο της εσωτερικής αναφοράς σας.
Να γιατί οι αλήθειες δεν ανεβαίνουν στην κορυφή της πληροφοριακής ιεραρχίας. Σβήνουν, χάνονται, σαν υδρατμοί πάνω σε τζάμι με την αλλαγή της πολιτικής θερμοκρασίας.
Και για να καταλήξουμε με μια συμβουλή, προς τους αυτοσχέδιους της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, επειδή το πρώτο γράμμα ενός κειμένου μπορεί να σε κρατά, το τελευταίο όμως σε δεσμεύει...
Όσο δύσκολο και επίπονο αν είναι, μην υιοθετείτε τίποτα αν δεν είναι πολύπλευρα διασταυρωμένο ή προσκρούει βίαια στη λογική σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου