Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ

 Δεν ξέρω γιατί-- αρνούμαι να επισκεφθώ ψυχίατρο της βιομηχανικής ψυχολογίας, σε μαστίγωνε ο μπαμπάς σου μικρός άρα είσαι μαζόχα!!-- ήμουν πάντα φύση θέση του "ΑΝΤΙ" Μου έβγαινε αυτομάτως και ενσικτωδώς απέναντι σε κάθε μαλάκα.. Και δεδομένου πως οι μαλάκες απότελούν σταθερά επί της φαιδράς πορτοκαλέας πλειοψηφία ήμουν διαρκώς σε ένταση 

Επιβραβεύω έτσι σπάνια αλλά να είστε βέβαιοι ότι όταν το κάνω το πρόσωπο της αναφοράς μου το αξίζει. Εν προκειμένω η Ράνια Τζήμα. Όχι όμως και το μέσο εργασίας της.

Με την συνάδελφο δεν έχω συστηθεί ούτε δια χειραψίας ποτέ αλλά είναι ευφυέστατη με γρήγορα αντανακλαστικά και κυρίως μορφωμένη. Τόσο που ο υπερεκτιμημένος για δεκαετίες από το σύστημα χλεχλές Πρετεντέρης εμφανίζεται απίστευτα λίγος. Όσο για τον Οικονομου ισχύει αυτό που συχνά επαναλαμβάνω. Καλλίτερα να σιωπά επειδή όταν το ανοίγει αίρει πάσα αμφιβολία για τη βλακεία του

Δεν υπάρχουν σχόλια: