Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

ΠΥΡΑ ΓΚΑΡΝΤΙΑΝ: ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

 Όπου το κέρδος παρά φύσιν γαμητέον. 

Αντίγονος Α’ Βασιλιάς της Μακεδονίας (382-301 π.X.) (προτρέποντας το γιο του Δημήτριο σε γάμο συμφέροντος παραφράζοντας τη φράση του Ευριπίδη «όπου το κέρδος παρά φύσιν δουλευτέον»

 


 

Η Ελλάδα έχει την χειρότερη θέση στην σιδηροδρομική ασφάλεια στην ΕΕ κατά την τελευταία δεκαετία, αναφέρει δημοσίευμα του Guardian, για την πολύνεκρη τραγωδία από την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, επικαλούμενος τα στατιστικά στοιχεία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της ΕΕ, 

Αν και δεν υπάρχουν στοιχεία για το τι προκάλεσε τη συντριβή, ορισμένοι στην Ελλάδα θέτουν ήδη ερωτήματα σχετικά με τη χρηματοδότηση, το προσωπικό και τη συντήρηση του σιδηροδρόμου αναφέρει επίσης ο Guardian ενώ υπενθυμίζει ότι η ΤΡΕΝΟΣΕ «»ιδιωτικοποιήθηκε το 2017 – στο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα λόγω του προγράμματος διάσωσης της ΕΕ – και είχε προσελκύσει μόνο μία αξιόπιστη προσφορά, από τον ιταλικό κρατικό όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane, ο οποίος επίσης μαζί με τον όμιλο First Group διαχειρίζεται την Avanti στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της θυγατρικής του Trenitalia» 

Δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία για το τι προκάλεσε τη σύγκρουση, αλλά ένα σαφές ερώτημα για τους ερευνητές θα είναι αν η σηματοδότηση λειτουργούσε σωστά ή αν το ανθρώπινο λάθος ή άλλες περιστάσεις άφησαν δύο τρένα στις ίδιες ράγες σε μια γραμμή με διπλή γραμμή, επισημαίνεται στο δημοσίευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: