Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

ΟΙ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΙ

 

 

 Είναι πράγματι ανατριχιαστικό να έχει η υγεία σου εισέλθει σε επικίνδυνες για τη ζωή σου ατραπούς, κι αντί ενός δημόσιου παρηγορητικού έργου ή έστω λόγου, να συγκρούεσαι μετωπικά με εξορκιστές, δραματουργούς της ιατρικής ή λαμόγια ποινικού περιεχομένου.. 


 

Εδώ και μέρες ταυτοχρόνως των αποκαλύψεων κατά του φυσικοθεραπευτή για θεραπείες δίχως έλεος, συνειδητοποίησα το γιατί καλλιεργημένα πρόσωπα και όχι δήθεν, ούτε προσωπεία αμόρφωτων πανελιστών, πέφτουν θύματα στις παγίδες τους. 

Και πως το εγκολπώθηκα; 

Το ένιωσα κατά τη στιγμή που οργισμένος εξαπέλυα ύβρεις ενάντια στο πρόσωπο που είχα αναγάγει σε ευθεία γραμμή με τα πρώτου βαθμού συγγενικά μου. Τον αδελφικό μου φίλο.. Που τον έσφαξε στην Κύπρο ένας τύπος ο οποίος στο διαδίκτυο υποσχόταν χειρουργείο κατά του καρκίνου πνευμόνων με την επομένη να βρίσκει τον ασθενή σε μαραθώνιο !!!

Ήταν πολύ απλό. 

Τις μέρες αυτές που απουσιάζω δίνοντας την μητέρα των μαχών για τη ζωή μου, με πλησίασαν άριστα πληροφορημένα για την κατάσταση της υγείας μου άτομα, προκειμένου να μου πουλήσουν υγρές ελπίδες σε μπουκαλάκια και υπόγεια αναρρωτήρια. 

Για να μου θυμίσουν έναν προηγούμενο μύστη του διαβόλου που: Έφτασα δια μέσου αυτού του ασυναίσθητου απατεώνα ως τον Καματερό που τουλάχιστον διένειμε δωρεάν τις αστείες αλχημείες του.   Αντιθέτως του σύγχρονου  μεφιστοφελή οποίος μπαινόβγαινε με μεγάλη άνεση σε ιδιωτικές κλινικές, ακόμα και στα χειρουργεία τους, ανταλλάσσοντας «πελατεία», στέλνοντας ασθενείς για εξετάσεις και άλλες ιατρικές πράξεις. 

Τι τελικά έχω νιώσει και απέφυγα την αγορά ενός πρόωρου θανάτου από κάποιον ή κάποιους κομπογιανίτες των νοσοκομειακών αυλών; 

Την προσωπική αλλά και συλλογική απόγνωση. 

Την προσωπική καταφεύγοντας σε μια απέλπιδα παραδοχή πως υπάρχει θεραπεία και εκτός της επιστήμης και την συλλογική απέναντι σε ένα σάπιο σύστημα υγείας που αντιμετωπίζει τον ασθενή ως πελάτη. 

Κι όσο το ευγενέστερο των αγαθών, η υγεία, θα περνάει στην επιχειρηματική δράση τόσο θα εμφανίζονται αυτά τα άθλια φαινόμενα με:.. «Αετονύχηδες» - εμπόρους των «πλασίμπο», που σκοτώνουν ανυποψίαστα θύματα για χιλιάδες ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: