Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ

 Έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί από το αλλοπρόσαλλο των ενημερωτικών ή ψυχαγωγικών επιλογών σας..Θέματα που επιπόλαια θεωρούσα πως θα σκαρφάλωναν στην κορυφή πληροφοριακών ορέων καταλήγουν στον βυθό σαν υποβρύχια. Άλλα πάλι ανεβαίνουν ψηλά στην ιεραρχία του ενδιαφέροντός σας την ίδια στιγμή που τα πρόσθετα σαν κερασάκι στην τούρτα. Κατάσταση που μου θυμίζει έντονα τη μελωδία «δεν μετανιώνω» των Λιδάκη και Βόσου που προστέθηκε το 91 για να συμπληρωθεί το CD. Για να αποδειχτεί τελικά πως τα υπόλοιπα ήταν συμπληρώματά του. Σήμερα επί παραδείγματι στοιχημάτιζα με τον Κώστα τον Καράλη που ήρθε αξημέρωτα στο σπίτι για καφέ, πως οι επισκέπτες μου θα ευαισθητοποιούνταν πολιτικά με το «Αμερικανικό Όνειρο» που ήθελε 2700 εργαζομένους στην Βόρεια Καρολίνα να ξυπνήσουν στην αστεγία.. Για να δικαιωθεί ο Κώστας που επέμενε ότι η συναισθηματική μου έκρηξη επ’ αφορμή της ονομαστικής εορτής της μητέρας μου θα σπάσει ταμεία. Ε, λοιπόν δεν σας βρίσκω ούτε στο κρύο ούτε στη ζέστη. Και προκειμένου να κλείσω τη διαδικτυακή μου μέρα δίχως γκρίνια, θ’ αναρτήσω το "δεν μετανιώνω" που παραπέμπει στον αδυσώπητο εγωισμό μου. Όχι ρε δεν μετανιώνω για ότι έχω κάνει κι απ’ αυτά που φαντάζεστε έχω κάνει πολύ χειρότερα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: