Τρίτη 30 Αυγούστου 2022

ΘΕΜΑ ΗΘΟΥΣ

 Ευχές για τις (τότε 2018) οκτακόσιες χιλιάδες επισκέψεις. Είναι ο ένας από τους τότε βασικούς μου αρθρογράφους και συνεργάτες (ο πανεπιστημιακός Δημήτρης Γιαννακόπουλος) που μαζί με τον Αλέξανδρο Πιστοφίδη είχαν συστήσει μια αχτύπητη ομάδα.. Ο ένας κουράστηκε να απευθύνεται σε ώτα μη αντιλαμβανομένων, ο άλλος τον κέρδισε η οικογένεια ή τον καθήλωσε η ηλικία.. Οι τρεις μας υποδαυλίζαμε συνειδήσεις για να τις αφυπνίσουμε δίχως το ελάχιστο οικονομικό όφελος.. Ούτε χαρτζιλίκι να καλύψουμε το κόστος συντήρησης των συσκευών. Σε αντίθεση με αυτούς του σπάνιου ήθους και γνώσεων δημοσιολόγους εγώ πείσμωσα. Και συνέχισα για να ανέλθω στα 4 εκ. επισκέψεις και να δω την υγεία μου κατεστραμμένη και σχεδόν διαλυμένες τις συσκευές, δίχως την δυνατότητα αντικατάστασής τους πλέον. Με σχεδόν τα πάντα να τα έχω προβλέψει από την οικονομική καταστροφή ως τη διάλυση της φασιστοουκρανίας βρήκα την δικαίωσή μου στο κέρδος το αρνητικό. Η επιβεβαίωση μιας αρνητικής πρόβλεψης μοιάζει με ακάλυπτη επιταγή.. Από που θα την εισπράξω;  Ιδού τι έγραφε:


 

Με τη ματιά του Παλαμά οι 800000 επισκέψεις του Κλύδωνα! Από τον Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλο Αξίζει αυτό το ιστολόγιο συγχαρητήρια για τις 800000 επισκέψεις, με την έννοια που έδωσε ο Κωστής Παλαμάς στην λειτουργία των ποιητών ενώπιον των ξεφτισμένων μεγάλων ιδανικών. 
 
"Τα μεγάλα ιδανικά, όταν ανθίζουν και ζουν στο σπίτι του καθενός, ο ποιητής τους χτίζει παλάτια. Τα μεγάλα εθνικά ιδανικά, όταν ξεπέφτουν και ο καθένας τα διώχνει από το σπίτι του, ο ποιητής τα παίρνει στο καλύβι του και άσυλο τους δίνει", σημείωνε ο ποιητής. 
 
Ευχαριστούμε, τα ιδανικά και εγώ από την μεριά μου για το άσυλο στο διαδικτυακό σου καλύβι, Ευγένιε! 
Καλή συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: