Αποκόπηκε η ουρά ενός C130 που τη συντήρησή του είχαν αναλάβει συναξιούχοι ιδιώτες τεχνικοί!!
Πως το είπε να δείτε ο Τσώρτσιλ; Α..ναι.. "Κάποιοι βλέπουν τον ιδιωτικό τομέα σαν μια σαρκοβόρα τίγρη.. Άλλοι τον βλέπουν σαν μια αγελάδα που μπορούμε να
αρμέξουμε. Δυστυχώς είναι λίγοι αυτοί που τον βλέπουν σαν ένα γερό άλογο
που τραβάει ένα σαραβαλιασμένο κάρο." Μέσα έπεσε ο εκλεκτός του αγγλοσαξωνικού κεφαλαίου.. Γι αυτό πνίγηκε στο βυθό της λήθης...
Το τμήμα του C-130 έπεσε στο έδαφος και από τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός ή μεγάλη ζημιά στο αεροσκάφος Παραλίγο μοιραίο ατύχημα χθες στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, όταν έπεσε η ουρά του C-130 που η διοίκηση της ΕΑΒ είχε αναθέσει να συντηρήσει ιδιώτης εργολάβος, ο οποίος προσέλαβε σχεδόν αποκλειστικά συνταξιούχους και μη εκπαιδευμένους!
Το ατύχημα συνέβη όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να έσπασε το συρματόσκοινο που κρατούσε το κάθετο σταθερό στην ουρά του αεροσκάφους.
Το τμήμα του C-130 έπεσε στο έδαφος και από τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός ή μεγάλη ζημιά στο αεροσκάφος. «Είναι τα πρώτα αρνητικά δείγματα τη εργολαβοποίησης των ελληνικών C-130 Ηρακλής», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος των εργαζόμενων στην ΕΑΒ. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΑΒ ανέθεσε την συντήρηση 3 C-130 σε ιδιωτική εταιρεία με συνολικό κόστος 4,5 εκατ. ευρώ (1,5 εκατ. το αεροσκάφος), αδρανοποιώντας το προσωπικό που διαθέτει και έχει εμπειρία πολλών ετών στη συντήρηση.
«Οι συμπαθέστατοι συνταξιούχοι της ΠΑ προκάλεσαν άθελά τους ένα τρομερά επικίνδυνο περιστατικό, του οποίου η επακόλουθη διερεύνηση ατυχήματος θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Δεν το ήθελαν. Το μόνο φταίξιμο που μπορεί να τους καταλογίσει κανείς είναι εκείνο της αφέλειας που επέδειξαν, όταν προκειμένου να προσθέσουν ένα σεβαστό μηνιάτικο στην μέτρια σύνταξη που λαμβάνουν, δήλωσαν παρόντες στην απόπειρα μίας απέλπιδας προσπάθειας να καλυφθούν λάθη επί λαθών όσον αφορά στην διαχείριση του προσωπικού της ΕΑΒ», τονίζει ο πρόεδρος του Σωματείου Νίκος Καπίρης.
Ο ιδιώτης δεν είχε ούτε το χώρο ούτε την εμπειρία ούτε τους εργαζόμενους για να κάνει την συντήρηση. Έτσι προσέλαβε συνταξιούχους άνω των 60 ετών, τους εκπαίδευσε δι’ ολίγον στην ΕΑΒ και έκανε την συντήρηση στην ΕΑΒ!
Όμως οι μεγάλης ηλικίας υποεκπαιδευμένοι εργαζόμενοι δεν μπόρεσαν να κρατήσουν ούτε καν το τμήμα του C-130 που έφυγε. Επίσης προκαλούν ζημιές (π.χ. έσπασαν παράθυρο στο υπό συντήρηση C-130 που κοστίζει 6.000 ευρώ).
«Οι 60χρονοι απόστρατοι προσελήφθησαν με συνοπτικές διαδικασίες από εταιρία που ανήκει σε επίσης απόστρατο της ΠΑ και στην οποία, με την δικαιολογία του κατεπείγοντος της κατάστασης, «δωρίστηκε» από το ΔΣ της ΕΑΒ το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Οι έμπειροι τεχνικοί της ΕΑΒ, γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες και την υψηλή εξειδίκευση που απαιτεί η εργοστασιακή συντήρηση αεροσκαφών, είχαν εκφράσει εκ των προτέρων τις απόψεις τους σχετικά με την επικινδυνότητα και την δίχως προοπτικές εφαρμογή του εγχειρήματος και μάλιστα δημοσίευσαν σχετικό υπόμνημα στον ηλεκτρονικό τύπο.
Δυστυχώς, η διορισμένη διοίκηση της εταιρίας σε συνέχεια μίας σειράς παράλογων αποφάσεων, τους αγνόησε», επισημαίνει ο Σύλλογος των Εργαζόμενων και αναφέρει χαρακτηριστικά: «είναι σαν να ζητάς από νοσηλευτικό προσωπικό, έμπειρο στην παροχή πρώτων βοηθειών, να φέρει εις πέρας μία εγχείρηση καρδιάς...». «Δεν είναι ντροπή για κανέναν. Είναι η πραγματικότητα και ονομάζεται απλά «επαγγελματική εξειδίκευση». Αυτή η εξειδίκευση δεν μεταδίδεται ως δια μαγείας σε μεσήλικες.
Οι ελάχιστοι εναπομείναντες εργαζόμενοι στο αρμόδιο για τα C-130 τμήμα της ΕΑΒ, την έχουν αποκτήσει μέσω χιλιάδων ωρών εκπαίδευσης και επίπονης εργασίας. Δεν έχει να κάνει λοιπόν με την ηλικία των απασχολούμενων, αλλά με το αντικείμενο και το βάθος της ενασχόληση», αναφέρει η ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου