Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟΙ

 Μου τηλεφώνησαν πριν από λίγα λεπτά οι συνεργάτες της Energy κι αφού βάφτισαν το κρέας (καταγγελία) ψάρι (αίτημα διακανονισμού) για να το κάνουν νηστίσιμο απαίτησαν εκβιαστικά ή ν' αποπληρώσω ολόκληρο το ποσό -- που μετά τις δύο καταβολές μου μειώθηκε στα οκτακόσια ευρώ-- ή να το διακανονίσω.. Κουβέντα για την αμφισβήτηση. Λέξη για τη διακοπή της ηλεκτροδοσίας που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή μου. Άχνα πως καταγράφηκαν απίστευτες καταναλώσεις κατά τη τετραμηνία που εγώ για μισό διάστημα ήμουν έγκλειστος στο νοσοκομείο Σωτηρία.. Άκρα του τάφου σιωπή για έλεγχο και απομείωση του χρέους..Και στο καπάκι επιχειρώντας ως μη όφειλαν να μεταφέρουν ενοχές και ευθύνη μου δήλωσαν ότι αυτή την αναλαμβάνω πλήρως εγώ. Γιατί την άλλη που οσονούπω θα τους συστηθεί -- ασφαλιστικά μέτρα -- θα την βιώσουν αυτοί.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: