Κι έθεσε τον τηλεοπτικό διακόπτη στη θέση ON.
Ξαφνικά η ανθοστόλιστη και σκιερή βεράντα πλημμύρισε πρωτοστατούντος του Ρουβά και άλλων τινών ομοίων του από σούργελα.. Έσβησαν τα χρώματά της. Και παρά το ότι η μαύρη οθόνη μεταφέρει αποκλειστικά τον διπολισμό δύο αισθήσεων, της όρασης και τη ακοής, μια υποψία δυσοσμίας κατέκλυσε τον χώρο. Αυτής που αναδύει το ανασυσταθέν φίδι του δυτικού νεοκαπιταλισμού ακόμη και στην κατ' επίφαση διασκέδαση.
Πάσχιζαν διάφοροι καραφλοκένταυροι να παράξουν εκβιαστικά εστίες γέλιου από ατάκες και ανέκδοτα σχεδόν αστεία.
Με εξοργιστικές παραφθορές της ελληνικής γλώσσας παλιμπαιδισμούς βρεφονηπιακού επιπέδου, αηδιαστικούς μεταμοντερνισμούς και κυρίως ενδυματολογικές μεταμορφώσεις παραπομπής σε μια μυθική Ελλάδα — όπως επί παραδείγματι ένας εξωγήινος Μινώταυρος --- παραμόρφωναν προσβλητικά το περιούσιο περιεχόμενο ενός αριστουργηματικού μύθου, διαχρονικής αλήθειας επί του πυρήνα του.
Το γέλιο προκύπτει κατά κανόνα από την σάτιρα που στόχος της είναι να ισοπεδώνει πρόσωπα έργα και ιδέες. Είναι ένας μακιγιαρισμένος θυμός. Είναι το όπλο των αόπλων.. Αλλά επισημαίνοντας το στον τηλεοπτικό ζωολογικό κήπο είναι σαν να απαιτείς χορευτικές πιρουέτες από τον κώλο μιας μαϊμούς.
Γιατί το χιούμορ τους μοιάζει με το τέρας του Λοχ Νες που και τα δύο είναι αναγνωρίσιμα αλλά κανένα δεν υπάρχει..
Υπάρχουν όμως χάρη στην απουσία έμπνευσης αυτοι. Ατάλαντοι, άνευροι, ανέπνευστοι, σαχλαμάρες. Σε συντομογραφία Ρουβάδες και οι συν αυτώ.. Για να προκαλούν επιπροσθέτως στην πολιτική και την κοινωνική οργή.. Που ο λαός (στους υποψιασμένους αναφέρομαι) τους ανέχεται εξ αιτίας του εγκλεισμού του από την οικονομική του καχεξία..Τότε γιατί; Γιατί να τους τρώμε στην μάπα; Γιατί είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι.. Γι αυτό..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου