Τρίτη 31 Μαΐου 2022

ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ

 

ΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΩΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΝΕΟΚΑΤΟΧΗΣ !! 

 

Είναι γνωστό από τότε που εισήλθε ως είδηση σε κάποια ενημερωτικά φύλλα πως έχω προσβληθεί από μια μορφή καρκίνου υπό τον κωδικό πολλαπλούν μυέλωμα. Παρά την σπανιότητά του δεν είμαι ούτε ο πρώτος μα μήτε και ο τελευταίος. Τον παλεύω αυτοσαρκαζόμενος αλλά: 

 

 

Μου είναι αδύνατον να σαρκάσω τον υπο Γερμανική ιδιοκτησία όμιλο που ξαφνικά και εν αιθρία μου απέστειλε λογαριασμό ύψους 420 ευρώ όταν επί δεκαετία και πλέον δεν υπερέβη αυτός ποτέ τα 70 ευρώ κατά διμηνία!!! 

Αντέδρασα βίαια καταγγέλλοντάς τους πως αν δεν πρόκειται περί λάθους τότε ασφαλώς θα πρόκειται περί πλιάτσικου ή επί τα χείριστα για λαθροχειρία που παραπέμπει σε υποκλοπές. (Ότι κάποιοι δημοσιογράφοι παρακολουθούμαστε είναι γνωστό.) 

Και επί ποίου διαστήματος αναφερόταν ο λογαριασμός; 

Κατά το διάστημα που εγώ ζούσα ελεύθερος πολιορκημένος σε λευκό κελί του νοσοκομείου Σωτηρία έχοντας υποστεί την οδυνηρή περιπέτεια του κορωναϊού, αλλά και το αμέσως επόμενο της βιολογικής μου αδυναμίας (σχεδόν σε βαθμό παραλυσίας) κατά το οποίο ήμουν έγκλειστος στην οικεία μου. Ποιοι επομένως προέβησαν στις κλήσεις; 

Πως αντέδρασαν; Βάφτισαν διαστρέφοντας το περιέχον από το περιεχόμενο της επιστολής παράπονο όπως οι καλόγεροι το κρέας ψάρι για να το κάνουν νηστίσιμο.Θα υποστούν τις συνέπειες Να είναι σίγουροι..

Διαβάστε την επιστολή 

 Κυρίες κύριοι, 

Αφού σας ενημερώσω πως το έγγραφο αυτό έχει την έννοια του εξωδίκου να σας επισημάνω ,δυσάρεστα είναι αλήθεια, τα εξής: Μου αποστείλατε αρχικά έναν διμηνιαίο λογαριασμό αξίας 420 ευρώ και μάλιστα: 

Ληξιπρόθεσμο όμως πότε; Κατά την περίοδο που εγώ τελούσα σε απομόνωση στο νοσοκομείο Σωτηρία προσβληθείς από κορωναϊό ως επιστέγασμα του υποκείμενου καρκίνου μου (πολλαπλούν μυέλωμα) για το οποίο υποβάλλομαι εδώ και χρόνια σε εβδομαδιαίες χημειοθεραπείες επί του Γεννηματά. 

Δεδομένου πως εδώ και μια δεκαετία διαμένω μόνος επί της οικείας μου τότε ποιος προέβη στις κλήσεις κινητών τις οποίες επικαλείστε; Αν δεν πρόκειται για πλιάτσικο τότε υπήρξε λαθροχειρία (ως δημοσιογράφος έχω την εμπειρία να διακρίνω πότε ένα τηλέφωνο παρακολουθείται και ιδία εγώ που στον ιστότοπό μου έχω πλέον των 3,5 εκατομμυρίων επισκεπτών Klydonas. gr). 

Μα όποια και από τις δύο περιπτώσεις να συντρέχει το ίδιο αποτέλεσμα παράγεται. Είστε υπόλογοι έναντί μου. Και τούτο επιβεβαιώνεται από την συνομιλία που είχα με την πρώτη εκπρόσωπό σας (κάποια κυρία Πέγκυ!! οι σοβαρές εταιρίες επιβάλλουν ονοματεπώνυμο ) η οποία στις έντονες ενστάσεις μου, με κάλεσε εντός πέντε λεπτών, για να με διαβεβαιώσει ότι διαγράφηκε μέρος του χρέους, που εγώ δεν αναγνωρίζω εξ ολοκλήρου.

 Απομειώθηκε δηλαδη στα 220 ευρώ!! 

Γιατί στην αποπληρωμή των διμηνιαίων λογαριασμών, με εξυπηρετούσε το νοσηλευτικό προσωπικό Για να επικοινωνήσουν στη συνέχεια κάποιοι εκπροσωπώντας μάλλον εισπρακτική εταιρία αυτές των μαυραγοριτών, κατά δήλωσή τους Παλαντίνο και να με ενημερώσουν πως η οφειλή μου τελικώς ανέρχεται στα 140 ευρώ. 

Αλλεπάλληλες αντιφάσεις που παραπέμπουν σε τρικυμία εν κρανίω γιατί σας συνέλαβα με την γίδα στην πλάτη!! (δικαιώνομαι έτσι εκ των υστέρων που μετέτρεψα το πρόγραμμα του κινητού μου σε καρτοτηλέφωνο) 

Κατόπιν αυτών : Θα προσφύγω το δίχως άλλο στην ανεξάρτητη αρχή τηλεπικοινωνιών, τόσο στην εγχώρια αλλά και στην Ευρωπαϊκή επιτροπή, κυρίως γιατί υποψιάζομαι, πως η σύνδεσή μου παρακολουθείται και μια σειρά από λόγους ενισχύουν τις υποψίες μου. 

Κι επειδή ότι γράφω είναι απολύτως ασφαλές και επιβεβαιωμένο, σας επισυνάπτω τις βεβαιώσεις των δημοσίων νοσοκομείων που το επικυρώνουν, προσθέτοντας πως ακόμη και κατά την έξοδό μου, δεν είμαι σε θέση ν’ αποκολληθώ της συσκευής του οξυγόνου εντός της οικείας μου, (παρέμεινα ακινητοποιημένος επί δίμηνο) και πως είναι αδύνατον ν’ ανακτήσω προ του εξαμήνου την κανονική ροή της ζωής μου. 

Θα κληθείτε έτσι ν’ απολογηθείτε αρχικά στην Ελληνική δικαιοσύνη γιατί διακόπτοντας τις υπηρεσίες σας θέσατε την ζωή μου σε κίνδυνο. Η συνέχεια στο ακροατήριο. 

Ευγένιος Ανδρικόπουλος Δημοσιογράφος Μέλος της ΕΣΗΕΑ της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων και του Ευρωπαϊκού ινστιτούτου ψηφιακών και ηλεκτρονικών ΜΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: