Στα 69 από τα 65 η ικανότητα οδήγησης των αστικών βαρέων οχημάτων και από τα 60 στα 65!! Αυξάνονται τα όρια ηλικίας των ταξί και μπουκώνονται με την πατέντα των άγονων γραμμών σε χρήμα οι εφοπλιστικές εταιρίες, οι σιδηδροδομικές μεταφορες και οι αεροπορικές εταιρίες!! Δόξα ν'αχει ο Γιαραμπής του χρήματος κι ο μικρός ανθρωπάκος από το τιμόνι και το πιλοτήριο στο φέρετρο..Αναλώσιμος είναι..
Ολομέλεια συζητείται από χτες το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών με τον εντελώς ψευδεπίγραφο τίτλο: «Οδηγώντας με ασφάλεια: Εκσυγχρονισμός πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων (...)», το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των επιχειρηματικών ομίλων και κάθε άλλο παρά ενισχύει την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Το νομοσχέδιο αναμενόταν να ψηφιστεί αργά το βράδυ στη Βουλή, ωστόσο η συζήτησή του διακόπηκε επειδή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής, που ήταν παρών στη συνεδρίαση, διαγνώστηκε με κορονοϊό.
Το ΚΚΕ από την αρχή έκανε καθαρό ότι θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο αυτό, καθώς συνεχίζει και ενισχύει την εμπορευματοποίηση όλης της διαδικασίας της εκπαίδευσης για την απόκτηση διπλώματος, στο έδαφος της οποίας φύεται και η διαφθορά στο όλο σύστημα, το οποίο εξακολουθεί να είναι διάτρητο. Ομως εκεί που φαίνονται περίτρανα οι στόχοι του νομοσχεδίου είναι ότι προβλέπει την αύξηση της ηλικίας των οδηγών των σχολικών λεωφορείων στα 65 έτη. Βέβαια, με προηγούμενη ρύθμιση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, προβλεπόταν ότι το όριο ηλικίας ήταν μεν τα 55 έτη, όμως με τις ανάλογες εξετάσεις που πιστοποιούσαν την ικανότητα του οδηγού θα μπορούσε να πάει στα 60, ακόμα και στα 65 έτη. Τώρα έρχεται η κυβέρνηση της ΝΔ και ορίζει πλέον τελεσίδικα τα 65 έτη ως όριο.
Αντίστοιχα το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για τους οδηγούς αστικών φορτηγών με βαρύ και επικίνδυνο φορτίο ορίζεται αισίως πλέον στα 69 χρόνια, από 60 και 65! Αυξάνει τα όρια ηλικίας των ταξί, ενώ μεταφέρει την πατέντα των άγονων γραμμών, που μπουκώνει με χρήμα τους εφοπλιστές και τις αεροπορικές εταιρείες, και στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Επιπλέον επιβάλλει 5% «εισφορά» στα εισιτήρια των ιδιωτικών ΚΤΕΛ «για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων και την ανακαίνιση των υποδομών τους». Δηλαδή «τους εξασφαλίζετε κέρδη χωρίς έξοδα καν για τις επιχειρήσεις, μάλιστα σε μία επιχειρηματική δραστηριότητα που στη λογική του ποσοστού κέρδους έχει μειώσει δραστικά τα δρομολόγια στο σύνολο των χωριών της χώρας μας, οδηγώντας τα σε μαρασμό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου