Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

ΕΓΩ ΔΙΑΤΑΖΩ ΕΔΩ..

 

Δημόσια Καταγγελία :Προς τον αξιότιμο εισαγγελέα πρωτοδικών 

 

Ποιος με το θράσος χίλίων πιθήκων εντός της δημόσιας περιουσίας το εξέμεσε ; Μήπως ο επινοητής του σωτήριου τεστ επί του καρκινου της μήτρας κατά κόσμον ΠΑΠ και κατά τους Έλληνες Παπανηκολάου; Όχι..Τότε μήπως ο επινοητής της πενικλίνης Φλέμινγκ; Επίσης όχι. Γιατι τη στρατιωτικού τύπου διαταγή την εξέδωσε εις εκ των δεκάδων εξ αρχαιότητας διευθυντες δημσίου νοσοκομείου. Κάποιος Πεφάνης .. (ο οπόίος κατά την πολυήμερη νοσηλεία μου ήταν αόρατος!!)

 


(Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε. Διευθυντής αξίζεις δεν αξίζεις βαφτίζεσαι, υπό την προϋπόθεση πως έχεις διέλθει του πεντηκοστού δευτέρου έτους της ηλικίας σου. )

Και γιατί αξιότιμε κύριε εισαγγελέα εκφράστηκε με την αυταρχικότητα καθεστωτικού σκουληκιού εμπρός στους ανήλικους επαγγελματικά κλακαδόρους του; 

Γιατί τόλμησα εισερχόμενος ενώ εφημέρευε στην εντός του νοσοκομείου Σωτηρία κλινική του --άρα βεβιασμένα και αγχωμένα λόγω της επιβεβαίωσης του θετικού κόβιτ 19--- και όχι προγραμματισμένα ώστε να προετοιμαστώ για την πολυήμερη παραμονή μου, να ζητήσω δίωρη άδεια μετά πέντε ημερών νοσηλείας για να προμηθευτώ εσωτερικό ρουχισμό που είχε ήδη εξαντληθεί από τα νοσοκομειακά απόβλητα. 

Στο άκουσμα αυτής της ..»αναιδούς» απαίτησής μου, μου επιτέθηκε—πλην ελαχίστων εξαιρέσεων -- σκαιότατα σύμπασα μια συμμορία ειδικευομένων και νοσηλευτών οι μισοί δε απ’ αυτούς ενώ με επιτιμούσαν για το θράσος μου εργάζονταν άνευ των στολών προστασίας στα γραφεία τους, αλλά και εντός των διαδρόμων και τις φορούσαν αποκλειστικά όταν καλούντο στους θαλάμους. Αντιλαμβάνεστε φυσικά πως καθυστερούσαν παραδειγματικά. 

Όπως είναι εύκολα κατανοητό η παραμονή μου στην εν λόγω κλινική του εν λόγω νοσοκομείου από τις κλίνες του οποίους έσβησε άδικα ένας αδελφικός μου και μουσουργός τον περασμένο Απρίλη, ήταν φύση αδύνατη γιατί εξέλιπε η βασική προϋπόθεση στη σχέση γιατρού ασθενούς που καλείται εμπιστοσύνη. 

Και τελικά δικαιώθηκα εν τη πράξει. Εκτός του ότι τραυματίστηκα κατά την έξοδο της πεταλούδας δίχως επί ώρα να μην συγκινείται κανείς στην απώλεια του άλικου αίματος, εμπόδιζαν και την έξοδό μου υπό την σημαία της προστασίας μου και του συνόλου . Ποιοι αυτοί !! Κι όταν κατάφερα τελικά να σπάσω τον κλοιό και ν’ αποδράσω κατά την έξοδο από του φρουραρχείου, γιατί μάλλον περί στρατοπέδου πρόκειται, μου επιτέθηκε γαβγίζοντας η αναλφάβητη αλφαμίτισσα της πύλης εισόδου όπως θα λέγαμε στον στρατό. Είχε βεβαίως ειδοποιηθεί γιατί έκανε χρήση της φράσης "τα έκανες όλα ανάστα εκεί" εννοώντας πως τους έβρισα σκαιότατα.. Να είναι ευτυχείς που συγκρατήθηκα και δεν εκτέλεσα στον θυμό μου κάποιον επί τόπού .. 

Κατά συνέπεια: 

Επειδή η κλινική αυτή λειτουργεί κατ’ εξοχήν με ειδικευομένους και θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των ασθενών με υποκείμενα νοσήματα εκ της απειρίας τους. 

Δεύτερον : Επειδή Καταπατά βιαίως με την συμπεριφορά των λειτουργών της τη κατάσταση της υγείας τους αποψιλώνοντας το ηθικό τους και :

Τσαλακώνει κάθε έννοια ιατρικής ηθικής και τους καταστατικούς νόμους που διέπουν τη σχέση μεταξύ ασθενούς και γιατρού:

 Απαιτώ την παραδειγματική τιμωρία του υπευθύνου αυτών αλλά και όλων όσων με εγκατέλειψαν  εκδικητικά σε ένα θάλαμο να αιμορραγώ. Προσκαλώ δε την Ένωσή μου να παρέμβει.. 

Ευγένιος Ανδρικόπουλος 

Δημοσιογράφος 

Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών 

Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων 

Μέλος του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: