Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ

Πάγωσα με το θερμόμετρο στους 40 βαθμούς. Ένας φίλος ο Γιώργος Γκίκας από το Κορωπί, ετών πενήντα δύο, πατέρας δύο παιδιών σωριάστηκε εξ αιτίας μιας ανακοπής νεκρός κατά την εργασία του πέντε ημέρες μετά την λήψη του εμβολίου!! Επρόκειτο για ένα άτομο που έσφυζε ζωής που ασκείτο κάθε αργία ως μανιώδης κυνηγός, που πρωτοστατούσε στα γλέντια και τους χορούς και που αν δεν υπήρχε ίσως και να μην ζούσα. 

 
 
 
 
 
Γιατί ήμουν εγώ που μετέφερα την αδελφή του νύφη στην εκκλησία και πάνω στον γενικό ενθουσιασμό μπλόκαρε το όπλο μου με την σφαίρα στη θαλάμη. Το αντελήφθη και με δύο σάλτα είχε φτάσει δίπλα μου και με απελευθέρωσε αποτρέποντας τον κίνδυνο. 
 
Ένα παλικάρι από τα ζηλευτά. Τίποτα έτσι δεν προμήνυε αυτό το κακό για το οποίο τα ερωτήματα είναι πολλά δηλαδή το εξής ένα: Ποιος είναι ο ηθικός αυτουργός της δολοφονίας αυτής. Επειδή περί δολοφονίας πρόκειται. Και οι ένοχοι έχουν όλοι διευθύνσεις ονόματα και τηλέφωνα. 
 
Ξεκινούν από τα ιατρικά και φθάνουν στα πολιτικά βαποράκια των πολυεθνικών. Ο πόνος μου είναι βαθύς και απροσμέτρητος. Μόλις επέστρεψα σπίτι για λίγο και ήδη ενημέρωσα τον δικηγόρο μου για την κατάθεση μήνυσης κατά παντός ανευθυνουπευθύνου της ..ατομικής ευθύνης.. 
 
Αρχής γενομένης από τον Μητσοτάκη των διαγγελμάτων θα τους κυνηγήσω μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα. Ώσπου να τους ξεπαστρέψω εν ονόματι των δύο ανηλίκων που πλέον μένουν έκθετα σε κάθε απειλή της σύγχρονης κανιβαλικής κοινωνίας. 
 
Αυτόν τον θάνατο δεν θα σας τον αναγγείλουν τα σούργελα των ΜΜΕ γιατί οι ενοχές επιμερίζονται με τα τελευταία να κατέχουν την μερίδα του λέοντος. Συγνώμη για την απουσία αλλά δεν είμαι σε θέση να αποσπάσω το μυαλό σε οτιδήποτε άλλο εκτός αυτού. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: