Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

οτι του φανει του λολοστεφανή (καλημέρα)

 Πάρτη στο διαδίκτυο με τον Τσιτσιπά.. Εγκεφαλική μαλακία; Μπορεί αν το εγκεφαλογράφημα έδειχνε την ύπαρξη εγκεφάλου.. Τι είπε πάλι; Πως κάποιος χρειάζεται να χτίσει ένα Harrod' s in Greece !! Είναι η ώρα!! Και το πάρτη ξεκίνησε!!


Στον Εύοσμο εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουν αρχίσει ήδη το σκάψιμο για τα θεμέλια
 
 
Προς το παρών έχουμε μόνο χάρο
83                               



  •   
  • Ο ένας αναπολεί το μπάντεν μπάντεν και άλλος το χάροντς χάροντς
     
     
    Στο Harrod's εγώ όμως είδα τον Rob Stewart πέρσι. Αν φτιαχτεί στην Ελλάδα Harrod's θα πηγαίνουν όλα τα καθυστερια σαν τον Τσιτσιπα.
    • Μου αρέσει!

     

     Καλόγνωμας Ουζερι Μεζεδοπωλείο

    Πάντα μετά τις βροχές ξεπροβάλουν τα βούρλα




    • Τί να το κάνεις το Harrod's αν δεν έχεις μια Aston Martin να πας μέχρι εκεί;
      Ας όψεται η πανδημία, και η δική μου έμεινε παρκαρισμένη στο ιδιωτικό parking, έξω απ' το Baden Baden.
      Αλλά τί να καταλάβετε εσείς οι Μπύθουλες από ποιότητα; Εσείς περιμένετε να ανοίξουν οι ψαροταβέρνες και να ψωνίσετε ρούχα απ' τη λαϊκή...
       
       
      Top Fan
      Στεφανε, αγάπη μου, έλα παρεμε από δω που δεν έχει harrods!


       

      Τελικά εντάξει, δεν έφυγαν όλα τα μεγάλα μυαλά έξω

       
      Θα φτιάξουμε ένα στη Βουλιαγμένη όταν γίνει ανεξάρτητο κράτος Στέφανε... υπομονή
       
       
       
      Πώς θα πάει μπροστά αυτή η χώρα χωρίς ένα Harrod's;Χριστέ μου Τι ντεκαντανσ!
       
       
      Αχ δεν μπορώ άλλο μ' αυτό το βλαμμένο
       
       
       
      Είδα το Harrods με τα μάτια μου.
       
       
      Top Fan
      Έχει φάει τόσο κράξιμο, που απορώ γιατί δεν το έχει σβήσει
       
       
       
      Top Fan
      Παιδιά αυτός κάνει προπόνηση με πέτρες δεν εξηγείται αλλιώς
       
       
       
      Τι νομίζατε, μόνο τα μπαλάκια του παίζει?






  • Μου αρέσει!


  •  
  •  
  •  

Δεν υπάρχουν σχόλια: