Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΤΟΓΙΑΚΟΥ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

 


Πυρά ένθεν κακείθεν δέχεται η εισαγγελέας της δίκης των ακροδεξιών καθαρμάτων. Αποκρύπτεται όμως κάτι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό. Πως ανήκει στο περιβάλλον του γνωστού για τις ακροδεξιές τοποθετήσεις εισαγγελέα Ντογιάκου. Επομένως οι υπαινιγμοί περί χρηματισμού είναι έωλοι.. Ιδεολογική ταύτιση υφίσταται.. 

 

 

Όσο για τον γνωστό στον νομικό κόσμο Ντογιάκο είχα την ..περιούσια τύχη να με δικάσει το ευαγές έτος του 2004. Εμένα και είκοσι πέντε συναδέλφους που ναι μεν καταθέσαμε πόθεν έσχες, αλλά δε, καθυστερημένα. Προηγουμένως είχαμε συγκρουστεί και σε άλλες δίκες όπως εκείνη της παραβίασης του νόμου περί της δημοσίευσης των προκηρύξεων της 17ης Νοέμβρη. Κακούργημα. Αλλά εγώ ήμουν μάρτυς και όταν μ’ ερώτησε τι θα κάνατε εσείς στη θέση των κατηγορουμένων του απάντησα με ισχυρές δόσεις ειρωνίας΄: 

«Μου ζητάτε ν απαντήσω με λόγο υποθετικό.. Αν και δεν υποχρεούμαι δεν θα το αποφύγω. Θέλετε λοιπόν εσείς να μαρτυρήσω τώρα και των υστέρων εγώ, με την αλαζονεία του εκ του ασφαλούς καταθέτοντος μάρτυρα, τι θα έκανα στην θέση των συναδέλφων μου. Ε, λοιπόν θα τις δημοσίευα, άλλωστε και με την δική μου σύμφωνη γνώμη δημοσιεύτηκαν!!» 

Έγινε έξαλλος .. Δεν άντεξε την ήττα του. Ζητούσε από το δικαστήριο να περάσω κι εγώ στο εδώλιο καθ’ ομολογία. Φυσικά και το δικαστήριο δεν τον άκουσε καν. Και απλώς συνέχισα την κατάθεσή μου. 

Να επανέλθουμε στο πόθεν έσχες. Οι συνάδελφοι έχοντάς μου εμπιστοσύνη με εξουσιοδότησαν να τους εκπροσωπήσω. Το δικαστήριο το δέχθηκε και όταν ήρθε η ώρα της απολογίας μου είπα στη πρόεδρο. 

«Οι δημοσιογράφοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι έμμισθοι εργαζόμενοι που από τις αλλεπάλληλες περικοπές έχει πάψει το έσχεν να υφίσταται.. Κατά συνέπεια το πόθεν είναι κενό περιεχομένου.. Ωστόσο μια έστω επιφανειακή έρευνα στα βόρεια προάστια κυρία πρόεδρε, θα καταλάγιαζε την αγωνία της δικαιοσύνης στην αποκάλυψη εκείνων που και το έσχες και φυσικά και το πόθεν αποσιωπούν!! Εμείς το μονο που έχουμε να προσφέρουμε στο δικαστήριο είναι κάτι υπερχρεωμένες τραπεζικές κάρτες που ανατοκίζονται συνεχώς και δεν θα εξοφληθούν ποτέ.. Αν θέλετε σας τις παραχωρούμε..» Γέλασε η πρόεδρος λέγοντας να μας λείπουν έχουμε τις δικές μας. Θυμηδία και στο ακροατήριο.

Για να επέμβει ο Ντογιάκος και να μου επιστήσει την προσοχή πως ταξικό κήρυγμα δεν δέχεται .. «Το τι δέχεστε ή όχι αφορά το δικαστήριο του απάντησα και όχι εσάς.» Έφριξε αλλά δεν μίλησε. 

Ολοκληρώθηκε η δίκη αθωωθήκαμε κατά πλειοψηφία και αφού προηγουμένως είχα προειδοποιήσει τους συναδέλφους πως ο χωριστράκιας (ο ένας εκ των τριών δύο γυναίκες κι αυτός) θα μας καταψήφιζε. Για να επιβεβαιωθώ όταν η πρόεδρος ανακοίνωσε την απόφαση υποδεικνύοντας τον δικαστή που είχε μειοψηφίσει συντασσόμενος με την πρόταση Ντογιάκου που ήθελε την ενοχή μας. 

Σε κάποιες περιπτώσεις όμως και κατά κανόνα όταν τα παίρνω στο κρανίο είμαι εκδικητικός. Δεν έφυγα. Είχα ακούσει πως ακολουθούσε η δίκη ενός γνωστού πρεζέμπορα και ήθελα δημοσιογραφικά να παρακολουθήσω την εξέλιξη. Μη σας κουράζω. Η εισαγγελία πρότεινε απαλλαγή.. Ενοχή εμείς οι πένητες απαλλαγή ο πρεζέμπορας. Το τι έγραψα την επομένη είναι αυστηρώς ακατάλληλο για πολιτικά ανηλίκους. Μην εντυπωσιάζεστε με την εισαγγελική λειτουργό των χρυσαυγιτών επομένως. Τα πολιτικά αδέλφια της ήταν στο εδώλιο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: