Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΜΠΙ



Ενοχλήθηκαν οι φαν της Μπάρμπι από την Μύκονο και μου επιτέθηκαν ομαδόν στο mail  με τα πυρά τους να συμπυκνώνονται στη φράση "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".. 

Αδέλφια επειδή ήσασταν κόσμιοι δεν θα σας λούσω ως όφειλα.. Όμως αποκαλύπτετε πως ποτέ δεν με είχατε παρακολουθήσει στις τηλεοπτικές μου παραγωγές ή στα επί του Τύπου ρεπορτάζ μου που συνοδεύονταν από φωτογραφίες μου.


Κάτι που με τιμά γιατί αν με διαβάζατε ή με παρακολουθούσατε εσείς ..οι "ντιριντάχτες" (όπως σας λέγαμε στα αμφιθέατρα) θα ψαχνόμουν που έχω κάνει λάθος.. 

Αυτά ως προς το πολιτικό περιεχόμενό μου. 

Ως προς το αισθητικό όμως θύμωσα για λογαριασμό των θηλυκών που με είχαν μετά πάθους επιλέξει. 
(να σας ενημερώσω πως οι γυναίκες και οι γάτες επιλέγουν δεν τις επιλέγεις) 

Αρχικά δεν ήταν απόφοιτες της ανωτάτης νυχοκοπτικής δίχως αυτό να εμπεριέχει τη παραμικρή νύξη κατά των κοριτσιών του κάματου που και έξυπνα αλλά και δημιουργικά είναι. 

Δεύτερον ακτινοβολούσε η προσωπικότητά τους. Έτσι αντιλαμβανόσουν πως είχαν υπερβεί τα 18, αφού ήταν αυτές υπεύθυνες για την ομορφιά τους. Μέχρι εκείνη την ηλικία ήταν οι γονείς τους. 

Αν δηλαδή συλληφθείς με μια γυναίκα, όπως επί παραδείγματι η Μπάρμπι σας, που έχει παραμείνει νοητικά στην βρεφονηπιακή ηλικία, ενώ έχει υπερβει τα σαράντα, μπορεί να μην κατηγορηθείς για ασέλγεια κατά ανηλίκου ως παιδόφιλος, αλλά στα σίγουρα θα παραπεμφθείς για αποπλάνηση ΑΜΕΑ !! 

Και τρίτον και έσχατον.. 

Μέσα εδώ κυκλοφορούν συνάδελφοι και φίλοι που με ξέρουν από τα μικράτα μου.. Γιατί δεν τους ρωτάτε αν υπήρχε ποτέ περίπτωση να ξεκρεμούσα την Μπάρμπι από την κληματαριά που την είχαν απλώσει για να τσακώσει πλούσιο μαλάκα; Θα την άφηνα εκεί μέχρι να σαπίσει.. Άντε στο καλό για να μην τα πάρω και το χοντρύνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: