Ιδού ποιοι είναι οι τρομοκράτες - εγκληματίες κατά των λαών !!
Αυτόν ποιος θα τον δικάσει; Οι φυσικοί του δικαστές, οι πιλότοι, που διαμαρτύρονταν πως το αεροσκάφος έχει προβλήματα δεν ζουν πια κι όσοι ζουν το δηλώνουν αλλά δεν ακούγονται εμπρός στο θόρυβο των κερδών ενός κυρίαρχου αεροναυπηγικού ομίλου..
Ισχυρό πλήγμα έχει υποστεί η Boeing μετά την αεροπορική τραγωδία στην Αιθιοπία. Σύμφωνα με το ΑΠΕ, ο επικεφαλής της Boeing Ντένις Μιούλενμπεργκ είχε χθες τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και διαβεβαίωσε τον αμερικανό πρόεδρο ότι τα αεροσκάφη είναι ασφαλή και αξιόπιστα και τόνισε ότι δεν υπάρχει λόγος να σταματήσουν τις πτήσεις. Παράλληλα οι αεροπορικές εταιρείες Southwest Airlines Co, η American Airlines Group Inc και η Unidted Airlines δήλωσαν σίγουρες για τη Boeing.
Όπως έγινε γνωστό οι αεροπορικές εταιρείες δέχτηκαν εκατοντάδες τηλεφωνήματα από επιβάτες που ζητούσαν να μάθουν αν είναι ασφαλή τα εν λόγω αεροσκάφη. Το αεροπορικό δυστύχημα προκάλεσε πόλεμο μεταξύ της ευρωπαικής Airbus και της αμερικανικής Boeing. «Να μην επιβιβάζεστε στα MAX 8 αν δεν νιώθετε ασφαλείς», ανέφεραν πληρώματα αεροσκαφών και το συνδικάτο που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στην American Airlines.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) υποστήριξε: «Μέχρι στιγμής η εξέταση της υπόθεσης δεν δείχνει κανένα πρόβλημα στην απόδοση και δεν μας δίνει κανένα λόγο να ζητήσουμε την ακινητοποίηση αυτού του αεροσκάφους» και συμπλήρωσε ότι δε θα διστάσει να λάβει «άμεσα και προσήκοντα» μέτρα, αν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα μετά την εξέταση των δεδομένων της πτήσης 302 των Ethiopian Airlines μετά την ανάλυση των μαύρων κουτιών του αεροσκάφους.
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Αεροπορίας αποφάσισε την πλήρη απαγόρευση πτήσεων των Boeing 737 MAX 8 στον απόηχο της τραγωδίας στην Αιθιοπία
Τραμπ: Υπερβολικά περίπλοκα για να κυβερνηθούν τα αεροπλάνα
Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έγραψε στο Twitter ότι λυπάται που τα αεροπλάνα έχουν γίνει «υπερβολικά περίπλοκα για να κυβερνηθούν» και πρόσθεσε ότι «δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για πιλότους αλλά μάλλον για επιστήμονες πληροφορικής του ΜΙΤ» (του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασαχουσέτης), τονίζοντας ότι «δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ δεν θέλω να είναι πιλότος μου ο Αϊνστάιν. Θέλω καλούς επαγγελματίες που θα έχουν τη δυνατότητα εύκολα και γρήγορα να πάρουν τον έλεγχο του αεροπλάνου!».
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετοί πιλότοι είχαν εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις για την ασφάλεια του Boeing 737 Max 8 μερικούς μήνες πριν το αεροσκάφος των Αιθιοπικών Αερογραμμών συντριβεί λίγο μετά την απογείωσή του από την Αντίς Αμπέμπα.
Τα παράπονά τους αφορούσαν και το λογισμικό MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) και είχαν κατατεθεί στο Aviation Safety Reporting System, μια αμερικανική κρατική τράπεζα δεδομένων όπου κυβερνήτες και πιλότοι αναφέρουν ανωνύμως ανησυχητικά περιστατικά στη διάρκεια πτήσεών τους.
Χαρακτηριστικά ένας από τους πιλότους ανέφερε προβλήματα στη φάση της απογείωσης μόλις ανέλαβε αυτόματος πιλότος τον έλεγχο του Boeing 737 Max 8 το ρύγχος του στράφηκε προς το κάτω με αποτέλεσμα να σημάνει ο συναγερμός .
Ευτυχώς ο πιλότος έθεσε εκτός λειτουργίας τον αυτόματο πιλότο και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Ένας άλλος πιλότος χαρακτήρισε «ελλιπές και σχεδόν εγκληματικά ελλιπές» το εγχειρίδιο λειτουργίας του Max 8. Οι πιλότοι εξέφραζαν τις ανησυχίες τους για το σύστημα αυτόματου πιλότου του Max 8, που αντιμετώπισαν καθώς τα αεροσκάφη προσπαθούσαν να πάρουν ύψος.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ethiopian Airlines Τεβόλντε Γκεμπρεμαριάμ ο πιλότος «είχε προβλήματα με το σύστημα ελέγχου πτήσης του αεροσκάφους και ζήτησε να επιστρέψει πίσω».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου