Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

ΕΔΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ



Να το επισημάνω ξανά: Όχι στο ινποξ πολιτική συζήτηση.. Εδώ ενώπιον όλων.. Φόρα παρτίδα αντρίκια.. Κι όποιος στρατόκαβλος θεωρεί πως μ έστησε στον τοίχο μ ερωτήσεις του τύπου τι θα κάνεις αν σου κηρύξει τον πόλεμο ο Τούρκος πλανάται πλάνην οικτρά.. Πολεμώ για ότι μου ανήκει. Υλικά ή άυλα. Τούβλα γη μηχανές και αξίες.


Έχουμε και λέμε: Λιμάνια, εθνικές οδοί, λεωφόροι, αεροδρόμια, πρώην δημόσιοι οργανισμοί, δημόσιες εκτάσεις, ιστορικά μνημεία, κρατικός προϋπολογισμός, δημόσια οικοδομική περιουσία, δημόσιες βιομηχανίες, δάση, οσονούπω και η τριτοβάθμια εκπαίδευση που θα ιδιωτικοποιηθεί και με τη συνταγματική βούλα, ενέργεια, συγκοινωνίες, ξενοδοχειακός τουρισμός, στρατιωτικές βάσεις, επαγγελματικός αθλητισμός και όσα ξέφτια έχω ξεχάσει που κάποτε συνιστούσαν την έννοια του κράτους -άρα κατείχα ποσοστό ιδιοκτησίας σε αυτά - έχουν βιαίως και δίχως την συγκατάθεσή μου ξεπουληθεί.

Κατά συνέπεια να κληθούν οι ενδιαφερόμενοι κάτοχοί τους να πολεμήσουν για τις περιουσίες τους.

Μου έμεινε μόνον ένα. Ο λαός μου. Μα αυτός τελεί υπό καθεστώς αιχμαλωσίας. Σκλαβωμένος είναι.. Ε, ναι.. Αν ο λαός ξεσηκωθεί κατά των δήμιων του που προς ώρας δεν είναι οι Τούρκοι θα δώσω και τη τελευταία ρανίδα του αίματός μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: