Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

H ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ


 Ευγένιος Ανδρικόπουλος



Χρόνια τώρα και ενσυνείδητα σύγκορμο το καθεστώς με τα μιντιακά φερέφωνά του, επιβάλλει την
υπερπροβολή των αρνητικών γεγονότων προκειμένου να χαλιναγωγήσει την εξοργισμένη ανθρώπινη μάζα..

Ως εργαλεία του χρησιμοποιεί τα πάντα.. Από κοινότυπες ανθρωπογενείς ή φυσικές δράσεις ως ακραίες καταστάσεις και πάντα εξαρτάται από το στόχο που έχει θέσει.


Παλιότερα και κατά τον λουσμένο στο αίμα Ισπανικό εμφύλιο υποχρέωνε τους σεισμολόγους να εκδίδουν βαρύγδουπες ανακοινώσεις για ήσσονος σημασίας σεισμούς.. Σήμερα έχοντας εμπλουτίσει τη φαρέτρα του με την σύγχρονη τεχνολογία εκμεταλλεύεται ως το τελευταίο ψηφίο την πληθυσμιακή άγνοια και κατά κανόνα μεγαλοποιεί τερατολογώντας..

Γιατί;

 Επειδή ο τρομοκρατημένος άνθρωπος χειραγωγείται ευκολότερα από τον νηφάλιο.  Προκαλούν έτσι ένα στρεσογόνο κλίμα στη κοινωνία για να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός του φόβου και να επιτευχθούν οι εκ των προτέρων επιθυμητές αντιδράσεις του. Να κλειστεί στο καβούκι του.

Ο κυκλώνας ..Ξενοφώντας ή Μέρικέιν ή όπως αλλιώς έχει βαφτιστεί ώστε να προϊδεάζει ή να παραπέμπει σε αντίστοιχους συνειρμούς, είναι ένα κλασσικό παράδειγμα. Μέρες τώρα ρίχνουν τροχιοδεικτικές βολές σε σχέση με τις καταστροφικές ικανότητές του οι οποίες ως εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκαν μούφες.

Όπως μούφες ήταν οι κατά συρροή και εξακολούθηση απειλές περί απομονωτισμού σε περίπτωση εξόδου της χώρας από το ευρωενωσιακό χαμαιτυπείο τις οποίες ο κατά 63% ανυπότακτος και ευφυής λαός τις έγραψε -τρομοκρατώντας τους τρομοκράτες του- στ’ @ρχίδι@ του.

Αποκαλύπτονται ωστόσο γιατί ακόμη και όταν δεν καταφεύγουν στη διαστροφή γεγονότων ή καταστάσεων με χημικού πολέμου μιντιακές βόμβες -όπως επί παραδείγματι με τη Βόρεια Κορέα και τη Βενεζουέλα- καταφεύγουν αυτοπαγιδευόμενοι στη παράνοια και στο παράλογο για να πείσουν..

Επειδή δεν ξέρουν πως ο άνθρωπος δεν βλέπει καν αν κάτι «είναι» αν δεν γνώριζε πως αυτό «έπρεπε να είναι». Και δεν το αποθηκεύει στο σκληρό του δίσκο.
Όπως αγνοεί ως μη ορατά τα εξωγήινα πλάσματα με τη πράσινη βαλβολίνη στις φλέβες των Χολυγουντιανών σκηνοθετών μόλις εξέλθει της κινηματογραφικής αιθούσης.

Βεβαίως όλα όσα περιέγραψα συνοδεύονται με αντιστοίχου επιπέδου δραματικές μουσικές και αρχειακές εικόνες για να προκληθεί η επιδιωκόμενη σύγχυση. Έτσι ώστε:

Είτε να αποκρυφτεί ο πραγματικός κόμης δράκουλας, που δεν είναι άλλος από το καθεστώς της ολιγαρχίας, είτε να μεγιστοποιηθεί ο κίνδυνος εξ αυτού, ώστε να προκληθεί πανικός.

Κάτι τέτοιο συνέβη και με την κομμούνα του 68 στο Παρίσι όπου τα μέσα δεν πρόλαβαν τα λαϊκά και φοιτητικά αιτήματα αλλά τις καταστροφές στο ιστορικό κέντρο. Κι όταν ο Ντεγκώλ μετά την πολύμηνη εξέγερση προκήρυξε εκλογές οι τρομοκρατημένοι Γάλλοι τον υπερψήφισαν.

Δυστυχώς οι άμυνες απέναντι σε αυτού του τύπου τις επιθέσεις είναι οι …εξής μία. Η συγκριτική χρήση της παιδείας, των βιωμάτων και των εμπειριών σε σχέση με το αντικείμενο της τρομολαγνικής προβολής. Είναι το πλέον αποτελεσματικό όπλο άμυνας που διαθέτει καθένας από εμάς.

Όσα δεν αντιστοιχούν ή δεν αντανακλώνται στον συνειδησιακό μας καθρέφτη, πετάξτε τα στον σκουπιδοφάγο του πολιτισμικού μας νεροχύτη. Κρατήστε μόνον αυτά που ταυτίζονται με την πραγματικότητά μας.

Αυτή θα σας υποδείξει τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ της αλήθειας και της δόλιας μυθοπλασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: