Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

ΚΑΛΟ ΣΗΜΑΔΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ


Απ’ αύριο και για μια εβδομάδα δοκιμάζεται στο αλώνι των Πανελλαδικών για την είσοδό του στη Νομική και ο τρίτος μου γιος. Ο Εκτοράκος. 

Οι δύο πρώτοι ο Γιάννης και ο Πάνος είναι ήδη επιστήμονες. 

Δεν τον φοβάμαι.. Είναι γεννημένος νικητής. Έναν εχθρό έχει μόνον. Τον κακό του εαυτό. Του ζήτησα έτσι μια χάρη. Να τον εξαφανίσει για μια εβδομάδα.. Για να μην σκιαστεί ούτε κατά χιλιοστό το φως του μυαλού του που είναι απείρως καλλίτερης ποιότητας του δικού μου.


 Εκείνος ξέρει το κίνητρο των πιέσεων που του άσκησα. Δεν αφορούσε την μετάλλαξή του σε εξειδικευμένο αμόρφωτο μα μήτε και σε μορφωμένο ανειδίκευτο. Αφορούσε τη κοινωνική χρησιμότητά του.  Αν και γνωρίζω πως δεδομένων των συνθηκών του εν ονόματι Ελλάς ερειπιώνα θα τον χάσω και αυτόν. 

Χρησιμοποιεί τα Γερμανικά σχεδόν ως γλώσσα μητρική και επί των Αγγλικών έχει χριστεί καθηγητής από τα δεκαέξη του ενώ προσφάτως με δική του επιλογή ασκείται και στα Ρωσικά. Ήδη λόγω των επιδόσεών του έχει προτάσεις από πανεπιστήμια της αλλοδαπής.

 Ό,τι όμως και αν συμβεί ένα είναι βέβαιο. Πως θα παραμείνει πιστός στην «τάξη και στη πατρίδα του». Γιατί έτσι τον γαλούχησα. 

Απόδειξη η δημόσια στιχομυθία του με τον Γερμανό υπουργό εξωτερικών όταν αυτός παρουσία του Κοτζιά είπε προς μαθητές του Λυκείου της Γερμανικής Σχολής Αθηνών πως «είναι το μέλλον της Γερμανίας» με τον γιο μου να ορθώνει το ανάστημά του και να του παρατηρεί πως «σε ελληνόπουλα απευθύνεται.» 

Για να υποχρεώσει τον Γερμανό (που ο διευθυντής της σχολής του ψιθύρισε με ποιον ακριβώς έχει να κάνει) σε διπλωματική αναστροφή και να σημειώσει επανορθώνοντας πως αναφερόταν στο μέλλον της ελληνογερμανικής φιλίας.. 

Ένα μόνο όρο είχα θέσει και στους τρεις. Θέλω οι νύφες μου να είναι ελληνίδες.. 

Καλό σημάδι καμάρι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: