Το ράλυ της λεηλασίας έχει πολλούς γύρους ακόμη..
Ψηφίζεται την Πέμπτη 22/3 στην Ολομέλεια της
Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με το οποίο η
κυβέρνηση συνεχίζει την πορεία της «απελευθέρωσης» των χερσαίων
μεταφορών, σύμφωνα με τη στρατηγική της ΕΕ και με ζητούμενο την
εξασφάλιση νέων κερδοφόρων πεδίων για τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Μιλώντας χτες στην τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής, ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης επισήμανε ότι στο νομοσχέδιο γίνονται κάποιοι αναγκαίοι εκσυγχρονισμοί όσον αφορά την εισαγωγή νέων τεχνολογικών δεδομένων, όπως οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες διαμεσολάβησης ή η τηλεφωνική διαμεσολάβηση στις εμπορευματικές και ατομικές μεταφορές, όμως σε κάθε περίπτωση αυτές είναι υποταγμένες στην οικονομική δραστηριότητα όλων των μεγάλων επιχειρήσεων του χώρου, όπως για παράδειγμα οι «UBER», «TAXIBeat» κ.ά.
«Οι ηλεκτρονικές, δηλαδή, εφαρμογές είναι καπιταλιστική ιδιοκτησία, έχουν σαν στόχο το μεγαλύτερο κέρδος», είπε και πρόσθεσε ότι «αποτελούν και το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα εξελιχθεί έτσι και αλλιώς η συγκεντροποίηση του μεταφορικού έργου στον κλάδο της ατομικής επιβατικής μεταφοράς».
Ο Χρ. Κατσώτης απαίτησε την απόσυρση του άρθρου 82, με το οποίο η κυβέρνηση αφαιρεί τις αρμοδιότητες του γιατρού υγείας στον ΟΑΣΑ να υποδεικνύει αλλαγή θέσης στον εργαζόμενο με πρόβλημα υγείας, ενώ προειδοποίησε ότι ανοίγει τον «ασκό του Αιόλου» σε όλο τον ιδιωτικό τομέα. Το αίτημα απέρριψε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζης, με το προκλητικό επιχείρημα ότι έτσι ...βάζει τέλος σε ρουσφέτια.
Το ΚΚΕ απαίτησε επίσης την απόσυρση του άρθρου 53 που ιδιωτικοποιεί τα δημόσια ΚΤΕΟ, ενώ έθεσε ξανά το ζήτημα ότι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στον νέο ΚΟΚ για την πρόληψη ατυχημάτων εξαιτίας της κόπωσης των εργαζομένων στις οδικές μεταφορές από την εντατικοποίηση της εργασίας.
Τροπολογία για το ναυπηγείο Σύρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου