Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ


Είπαμε τις Πέμτες χήμειο.. Έτσι τις λένε οι γιατροί, πόλεμος με το πούστικο τις λέω εγώ.. . Κι επειδή δεν είναι του χαρακτήρα μου να μεμψιμοιρώ ας ξεκινήσουμε με ένα από τα ανέκδοτα που εσείς στείλατε κι εγώ ξεράθηκα στα γέλια.. Σύμφωνα με αυτό:
Καλεί ο θεός σε ακρόαση τον Πούτιν τον Τραμπ και τον Τσίπρα. Μπαίνει ο Πούτιν και τον ρωτά:
-Πότε θεέ μου θα γίνει ξανά η Ρωσία μεγάλη σαν τη σοβιετική ένωση;
-Σε εβδομήντα χρόνια απαντά ο θεός..
Πέφτει σε κατάθλιψη ο Πούτιν..

-Τι έχεις τέκνον μου ρωτά έκπληκτος ο θεός;
-Μα τότε δεν θα ζω του απάντησε και βγήκε από την πύλη.. Ήρθε η σειρά του Τραμπ
-Εσύ πάλι τι θέλεις, τον ρωτά ο θεός..
-Να μάθω πότε θα αποκτήσει ξανά η Αμερική την ισχύ της και την αξιοπρέπειά της ρωτά ο Τραμπ..
-Σε εκατόν πενήντα χρόνια, του εξηγεί ο Θεός.. Σκύβει το κεφάλι και βάζει τα κλάματα ο θεομπαίχτης..
-Τι έπαθες ρε τσαρλατάνε και κλαις
-Μα σε εκατόν πενήντα χρόνια δεν θα ζω να το δω ψελλίζει ο Τραμπ και βγαίνει κι αυτός από την πύλη.
Έρχεται η σειρά του Τσίπρα..
-Ωχ έκανε ο θεός αλλά δεν πρόλαβε να πει τίποτ’ άλλο..
-Θεέ μου θέλω να μου πεις πότε θα ξεχρεώσει η Ελλάδα έκανε ο Τσίπρας μπαίνοντας ευθεία στο ψητό..Για να γίνει το εξής καταπληκτικό.. Βάζει τα κλάματα ο θεός!!
-Ώπα κάνει ο Τσίπρας τι έγινε; Γιατί θεέ μου κλαις;
-Γιατί βρε μαλάκα δεν θα ζω τότε εγώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: